Bril specsavers miskoop, wat kan ik doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 13 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik denk dat je gewoon moet wennen aan de nieuwe bril. Qua sterkte en qua montuur.

2. Luiwammes

Luiwammes Niet meer actief

Elk montuur is anders. Zit anders en voelt ook anders.

Wat betreft je glazen als je lenzen hebt gehad moet je daar aan wennen en wordt je ook gewoon geadviseerd om te wennen aan je bril.
    Sterker nog mij werd verteld dat ik moest opbouwen en hem de eerste dag niet langer dan 4 uur op te doen en de dag daarna 6 uur en daarna 8 uur en daarna gewoon de hele dag.
    Ik zag ook onscherp en leek alsof alles golfde.. Na een paar dagen werd dit minder en nu zie ik perfect.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Inderdaad. ;)

Qua bril, gewoon als een miskoop zien als de drukpuntjes blijven irriteren. Dat is niet de schuld van Specsavers natuurlijk maar ligt aan het model van het montuur. Ik neem aan dat je deze niet onder dwang hebt uitgezocht....

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dus, TS, wat is je plan van aanpak?

5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Mijn vorige bril kwam bij een gerenommeerde zaak vandaan (als in geen Pearle/Specsavers/Hans anders etc. Met die bril heb ik meer problemen gehad als met de brillen die van de Pearle kwamen en de behandeling in de winke was bij specsavers echt stukken beter als bij de andere. Ik mag vanmiddag mijn bril daar ophalen en kan haast niet wachten.
    Overigens vanwege oogletsel in het verleden opgemerkt dat er met de kennis en kunde hier bij Specsavers niks mis is, in tegenstelling tot de gerenommeerde zaak die meer kennis en kunde zouden moeten hebben.;)

Ts ik krijg het idee dat je inderdaad spijkers op laag water zoekt, wat daar de reden van is weet ik niet, maar vind het echt opvallen. Overigens ben ik het met de rest eens aan nieuwe glazen of een nieuw montuur moet je altijd wennen. Zelfs als je exact dezelfde sterkte hebt of exact hetzelfde montuur.

Deel Deze Pagina