Wat gebeurd er precies bij de 3 jaar en 9 maanden vaccinatie? Krijgen ze naast het vaccin, nog een onderzoek? En hoe gaat dat? Mods mag hij tot ik een antwoord heb even hier blijven staan? Hier komen de meeste leden volgens mij!
Mijn neefje is pas geweest en daar hebben ze ook nog onderzoek bij gedaan. Wegen, meten, hart, oren, ogen keel. Bij hem is ook gekeken ofdat het voorhuidje loszat. Hopelijk heb je er wat aan.
Volgens mij ook nog een ogentest. ( plaatjes met waar de opening zit) Vaccinatie weet ik zo 123 niet.
Laatst geweest, het is eigenlijk hetzelfde als andere bezoeken. Blokjes bouwen, ogentest, wegen, meten, gesprekje enz. En dus vaccinatie. xxxxxxxxxxx
Dank je wel dames, hier kan ik wat mee! Dan vraag ik mijn moeder mee, want heb 3 kleintjes die meegaan, waarvan 2 de 3 jaar en 9 maanden prik krijgen, en de jongste nog een bmr.. Dus een extra paar handen is wel even handig, zeker als er zoveel onderzoekjes gaan gebeuren! Heel erg bedankt voor de reacties!
Hier duurde de 3 jaar 9 mnd afspraak ook langer dan de andere bezoekjes aan het cb. Veel vragen, ook onderzoek, ogentest en uiteindelijk de vaccinatie. Sterkte met ale prikjes en onderzoeken!
Dat klopt Umm85 <3 daarom is er ook geen mogelijkheid voor mij daarin! Bedankt zogezegend voor de tip!!
vorige week was er 1tje voor mij binnen met die leeftijd die was zeker 30 min binnen. Dus wel een uitgebereid onderzoek.