heej meiden hebben jullie oo kwel eens een afdruk van je bril op je nesu gehad de mijne zat lang te strak en nu heb ik een mooie afdruk in me neus staan:xhij is nu bij gezet maar hoelang duur het tot me huid weer goed is
Ik draag overdag altijd lenzen, maar na mijn werk doe ik ze altijd uit en zet dan mijn bril op tot ik ga slapen. De volgende dag staan ook altijd de vleugetjes bij m'n neus, maar trekt meestal na een paar uur wel weg en ik smeer dr altijd wat poeder over heen
ik heb een bril én lenzen tegelijk. vroeger had ik een wel bekende jampotbril die idem dito zwaar woog. ( ik ben visueel gehandicapt ) bij mij zijn de afdrukken permanent. ik heb een deuk in mijn neus en 2 diepe inhammen achter mijn oren. maar ik denk van eventjes te strak staan van een gemiddelde bril dat dat wel weer goedkomt met een paar uurtjes of hooguit een dagje hoor.
oke dankje ja ik ahd maand lang dit in me neus nu is wel raar nu die losser zit dus wacht ik wel af tot het bij trek...
ja het lijkt mij ook dat het zo bijtrekt. Vriendlief hier houdt van een strakke bril dus die loopt non stop met deukjes. Ik vind het echt vreselijk als mijn bril te strak zit.
ik heb dat ook altijd.. normaal draag ik lenzen maar met tv kijken enzo,doe ik dan ook me bril op.en dan heb ik ook deukjes.. dagerna zie je er niks meer van..
Ik draag al vanaf mijn 4de een bril, en heb dus permanent deukjes in mijn neus en achter mijn oren. Vroeger waren de technieken nog niet zover gevorderd dat je de glazen heel dun kon laten slijpen. ik stoor me er niet echt aan, ben het onderhand na bijna 20 jaar wel gewend
Pff geen idee. Draag al 26 jaar een bril en ook echt nodig, dus ik zou niet weten of die deuken er uit gaan. Zo lang is mijn bril nooit af.
Hihi jij ook al hier heb ik dat dus ook wel eens. Ik draag al een bril vanaf mijn 7e denk ik en mijn oudste zoon draagt hem al vanaf zijn 6e jaar. Dat trekt vanzelf weg hoor meid.