waar heeft hij last van?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by FloorMax, Feb 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    heyhey,

sinds 2 dagen is Max een beetje huilerig...hij begint uit het niks een beetje te miemelen...pruillipjes trekken en soms zelfs een beetje te huilen, maar echt heel zielig. hij is steeds aan zijn oortje aan het trekken en op zijn hoofdje aan het krabben. hij heeft geen koorts...wel heeft hij moeite met poepen en laat veel scheetjes. hij heeft duidelijk ergens last van maar ik kom er niet goed achter wat het is :( iemand die het herkent? meteen naar de huisarts rennen vind ik ook weer niet nodig...hij is het merendeel van de dag vrolijk en slaapt 's nachts ook nog steeds goed. ik heb zijn temp. gemeten en hij heeft een beetje verhoging: 37,6 maar niks zorgwekkends...zouden het tandjes kunnen zijn? daar dacht mijn vriend aan maar lijkt mij iets anders...

groetjes floor

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ooh ja en hij heeft een beetje een geïrriteerd oogje....moet het 's morgens echt schoon maken...

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    het zouden zeker tandjes kunnen zijn, dan krijgen ze ook last van hun oortjes. Maar ik zou wel even in de gaten houden, want het kan bijvoorbeeld ook oorontsteking zijn.

Heeft hij normaal ook moeite met poepen of alleen nu? Het kan er los van staan. Tja, het is lastig. Luister goed naar je eigen gevoel, dat is vaak het juiste. Jij kent je mannetje het beste!

4. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    thnx frummeltje!
    wie weet heeft mijn vriend dan toch eens gelijk :) haha.
    als dit zo doorgaat ga ik wel even naar de huisarts...misschien inderdaad oorontsteking. maar dan willen ze toch niet liggen? liggen gaat wel gewoon goed...het oortje is ook niet rood of vies, mag er ook gewoon aankomen...

5. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik kwam dit tegen op het internet....

Wanneer uw kind gaat kwijlen en de behoefte krijgt om op alles te kauwen is de kans groot dat er een tandje gaat doorkomen. Hiernaast kan het kind ook wat humeurig zijn en aan het oor trekken, want het oorkanaal is verbonden met dezelfde zenuw als de onderkaak.
    Er bestaan veel onzin verhalen over het krijgen van tandjes en vaak worden doorkomende tandjes ten onrechte genoemd als oorzaak voor koorts, diarree, constipatie, gebrek aan eetlust en convulsies. Het is belangrijk dat deze symptomen behandeld worden, het zijn namelijk geen symptomen van het krijgen van tandjes, maar ze duiden op een andere aandoening.

dus wie weet.....

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    1,879
    13
    38
    Female
    Hmm maar wel toevallig dat veel van deze symptomen er zijn als ze tandjes krijgen, wel heel toevallug elke keer.
    Mijn dochter heeft ook ene keer spuitluiers en andere keer erg veel moeite met poepen als er weer eens een tand te voorschijn komt

7. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik dacht inderdaad ook dat dat allemaal met tandjes te maken had hoor...daar wordt dat gezegd en daar weer dat...

Share This Page