Vanaf vandaag ligt ons verhaal in de winkel. Het verhaal over mijn zoontje Sven die plotseling niet meer wakker werd. Via de werkgroep werden we benaderd met de vraag of ze een artikel mochten schrijven over Sven. We hebben vrijwel direct ja gezegd en toch vond ik het super spannend toen het vandaag echt gepubliceerd werd. Wie heeft het gelezen? Ik ben super benieuwd naar alle reacties....
hij staat al wel online: Vriendin 38: Laura Ik ga het direct even lezen, wat erg zeg.... moet er niet aan denken. Heb ooit een soortgelijk verhaal gelezen over een kindje van 2. Vreselijk! edit: het is niet het complete verhaal zie ik nu. Toch maar even het weekblad halen.
niet gelezen, alleen net even het stukje.....Wat afschuwelijk als je dat moet meemaken. Je ergste nachtmerrie, wordt er zelf gewoon verdrietig van.
Ik heb het ook nog niet gelezen, ik koop af en toe een tijdschrift , ik ga m morgen kopen en jullie verhaal lezen en dan zal ik je een reactie geven. maar wat verschrikkelijk om mee te moeten maken
Ja, ik heb je verhaal gelezen, wat heftig allemaal, vreselijk gewoon. En dat je moeder ook nog kort voor je bevalling overleden is, van de een op de andere dag je kindje overlijdt, jullie hebben al heel wat meegemaakt. Wat zullen jullie hem missen, zo'n vrolijk ventje.
Ik heb net het kleine stukje gelezen. Ik heb bewondering voor je dat je je verhaal hebt verteld en helaas weet ik maar al te goed hoe het is om een kindje te verliezen door wiegendood. Sterkte! Sandy
Ik heb hem gelezen. Ik had echt buikpijn en tranen in mijn ogen toen ik het las. Vind het heel dapper en goed dat jullie je verhaal hebben gedaan.
ik heb het gelezen. wat heftig zeg! mijn zoontje is even oud als Sven toen dus ik kreeg wel een brok in mijn keel. je zal hem nooit vergeten zoals je al zei!
Niet gelezen maar ga hem mrg halen. Vreselijk zoiets mee te moeten maken. Dapper dat jullie je verhaal doen.. sterkte!