Scheurtje in bekleding MaxiCosi Mura3

Discussie in 'De lounge' gestart door Fransa, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Geen idee waar ik dit precies kwijt kan, dus maar even hier.

Toen ik gisteren onze Mura uit de garage haalde na daar te zijn gestald voor 4 maanden, ontdekte ik een scheurtje in de bekleding van het zitgedeelte.

Iemand enig idee hoe ik dat het beste kan repareren? Tis natuurlijk wel een beetje een bijzondere stof, dus weet niet of het bijv. goed dicht te naaien is...

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ja dat weet ik ook niet.. evt een leuk strijk plaatje erover heen (al zijn de meeste vind ik persoonlijk afgrijselijk :) )

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is die bekleding te verwijderen om bv. te wassen? In dat geval zou ik er even meer langs de kleermaker gaan (hier zit er tenminste nog eentje in dorp), wellicht kan die er even een stukje stof/canvas/leer of net wat overheen stikken ter versteviging.

Wij hebben tzt een 2ehands kinderwagen gekocht; de kap zat opzij met 2 drukkertjes vast en eentje daarvan was uitgescheurd. Heeft onze kleermaker er gewoon 2 nieuwe drukknoopjes opgezet en de stof er omheen verstevigd met een stukje leer in bijpassende kleur; niemand die het ziet!

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Bekleding kan er niet af..

5. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    bekleding kan je los halen. is wel een lastig klusje. bij ons was het garantie en heeft de winkel het verwisseld voor nieuwe bekleding

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

De wagen is gekocht en in gebruik genomen in 2009. Ben bang dat de garantie onderhand wel verlopen is... Plus hij is in NL gekocht en daar wonen we inmiddels al niet meer. Is ook een beetje lastig natuurlijk...
    Dus hoop eigenlijk nog op iemand die hetzelfde probleem heeft gehad en dat zelf heeft kunnen oplossen...

7. topper12

topper12 Niet meer actief

Gewoon even contact opnemen met Maxi Cosi, zijn meestal niet de lulligste qua garantie (en ze verkopen volgens mij ook buiten NL) en anders hebben zij wellicht een tip voor je. Succes!

Deel Deze Pagina