Hoge wreef, waar schoenen kopen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Vica86, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mijn dochter heeft een hele hoge wreef op haar voeten.
    Tot nu toe heb ik nooit leuke schoenen voor haar kunnen kopen. Vanwegen ons budget en haar 'moeilijke' voeten komen we altijd op gympies ofzo uit.
    Voor deze winter hebben we wat meer budget en nu ben ik dus benieuwd waar ik leuke schoenen (het liefst laarsjes) kan vinden met hoge wreef.

Dus wie heeft hetzelfde probleem en waar koop jij de schoentjes?
    En van welke merken?

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Onze dochter en zoon hebben beiden smalle, platte voeten. Daardoor komen we altijd in de speciaalzaak terecht want anders passen de schoenen niet, vooral de winterschoenen. Met zomerschoenen zijn er wel gympen, sandalen, slippers enz. maar voor de winter heb ik toch echt de prijzige schoenen nodig. Ik maak daar geld voor vrij maar dat moet je natuurlijk wel hebben. Ik zou verschillende goedkopere winkels afgaan en gaan passen, dan zit er vast wel iets tussen. Succes

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nergens...wij kopen nike gympies...die gaan langer mee..... Hier hoge wreef, doorgezakte enkels, platvoeten en lange smalle voeten.....heeeel moeilijke voeten dus!!!

Helaas pindakaas....maar we kopen dus maar eens per zoveel tijd nieuwe schoenen voor haar en 1 paar...anders kunnen wij het ook niet betalen. (wel als ze nieuwe nodig heeft he!!)

Misschien eens in een speciaal zaak gaan kijken, waar schoenen speciaal gemaakt worden...laarzen zijn hier echt nergens te vinden..en heb echt wel alle winkels gehad en zoveel mogelijk gepast (als ze toeliet hahaha) maar ze komt bijna nergens in! Of struikeld over haar voeten omdat ze te los op de enkels gaan zitten...

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja mijn dochter loopt enorm goed op nikes.

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn dochter heeft ook een hoge wreef. Ik ben tot nu toe het meest vaak geslaagd bij Ziengs. Afgelopen winter had ze halfhoge laarsjes en van de zomer ballerina's van ecco met een elastisch bandje dat helemaal aan de voorkant langs de wreef loopt, ideaal. Beide van Ziengs dus. Er is idd helaas niet zoveel keus dan, maar ik wil wel graag goede én leuke schoenen.
    (Ik ga idd ook alle schoenenwinkels af om te passen tot ze er helemaal dol van wordt, maar ja ;)).

Budget is hier niet zo'n probleem, maar ik vind het ook wel erg belangrijk dat ze een paar goede leren schoenen heeft.

Ik zou mijn dochter écht niet dagelijks op gymschoenen of nikes laten lopen. Ze krijgt er overigens ook zweetvoeten in ;).
    Voeten zijn het fundament van het lichaam. Zorg er dus goed voor..

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier geen zweetvoeten in de nike air schoenen die ze had. Wel in goedkopere schoenen van bijv schoenenreus voor erbij. Maar die heeft ze dan zo af en toe aan.

Ze had als eerste geox schoentjes, die vond ik heel fijn. Maar dat was met flexibele zool.

Ik ga eens op de site van ziengs kijken.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ziengs heeft wel mooie schoentjes. En de prijs valt mij heel erg mee! Meer dan ik normaal uitgeef, maar niet extreem duur ofzo.

Beetje vergelijkbaar met Schuurman Schoenen die hier ook zit. Maar daar kan ik dan wel schoentjes vinden waar ze met haar hoge wreef in past?

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Nou ja, ik ben dr idd een paar keer geslaagd. De meeste schoenen passen alsnog niet hoor, dus staar je niet blind op de mooie schoenen die je online ziet ;)

Shoesme past ze volgens mij ook vaker (maar vind ik niet altijd mooi).

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nee daar was ik al bang voor haha.

Maar ja, wel een optie dus om de dure winkels even langs te gaan.

Als ook dat niks is dan maar over weer op de nikes ofzo :S

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, ik zou zeker langsgaan bij wat duurdere winkels. Er zijn vaak wel een paar die passen hoor.

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
  12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja dat zijn toch best leuke laarsjes.
    afgelopen jaar waren haar schoenen ineens te klein en heb ik timberland schoenen gehaald. Waren zeker niet de mooiste maar de enige die ze paste (van de oude collectie, ivm budget toen)

13. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter heeft ook een hoge wreef en tot nu toe hebben wij steeds bij een schoenenzaak schoenen gekocht.
    Hier zijn wij steeds goed geslaagd.
    De ene schoen was duurder dan de andere, maar het waren wel schoenen die goed zaten en goed voor haar voeten waren. Ook goed ademende schoenen, das wel zo fijn!

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Het is hier niet meer nodig. Ze kwam vandaag thuis met nieuwe laarzen aan. Wel jammer want ik had zelf willen shoppen voor schoenen, maar financieel wel een voordeeltje.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    hier ook hoge wreef,brede voeten
    en ga ook altijd naar de speciaalzaak toe, ze komt (bijna) nergens in.
    Heeeeel toevallig vandag wel een paar bij bristol gehaald... maar zowiezo volgende maand weer goede schoenen kopen
    Meestal van Twins,die zitten erg goed bij haar,en heb je ook in breedte maten

16. Roos11

Roos11 Lid

29 dec 2010
    48
    0
    0
    Huismoeder
    Drenthe
    he hoi, onze dochter heeft ook een hoge wreef en...
    wij zijn goed geslaagd bij de scapino!
    Merk hush puppies, enige wat (qua betaalbare schoen) mooi aansluit, niet afkneld en een goede steun geeft.
    Hoop dat je hier iets aan hebt!

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mijn moeder had ook laarsjes gevonden bij scapino. Van Dr. Visser. Sluit ook mooi aan en ze loopt er super op. En ook nog mooi sluitend langs de kuiten (terwijl ze echt stevige kuiten heeft).

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Tot nog toe heb ik schoenen gekocht bij Van Haren en Dolcis. Bij de duurdere zaken past ze meestal weinig tot niets of het is iets kollosaals. Ze heeft nu deze: http://www.dolcis.nl/images/catalog/300x220/487520r.jpg Beetje duwen met aandoen, maar ze zitten verder prima.

19. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Wij zijn vorige week ook geslaagd. Het zijn deze geworden:
    Clic! laars - Kinderschoenen - CA-7559 - Gris | Shoemixx.nl
    Ze zien er op t plaatje iets lomper uit, dan ze in werkelijkheid zijn. Maar ze staan haar erg leuk.

Viel me trouwens enorm mee dit jaar, ze kon best veel laarzen makkelijk in komen. Scheelde wel dat ze nu eind mt 25 zit en dus voor de winter 26 nodig heeft. Die zitten allemaal nog goed ruim en dat scheelt ook bij de wreef.

Deel Deze Pagina