is er iemand bekend met het little people pretpark? ik heb hem tweedehands gekocht en nu maakt hij alleen geluid als er een autootje over de achtbaan door het poortje gaat. moet dit speelgoed nog meer geluiden maken of licht geven? de draaimolen en het zweefmolentje zitten erbij. maar die doen verder niks. heb al proberen op te zoeken maar kan er niks over vinden vandaar dat ik het hier even probeer.
Heb hem hier ook. Als je het paarse klepje bovenop de achtbaan omhoog trekt zodat het paarse autootje eraf kan maakt dat geluid. De draaimolen maakt geluid en als het laarse autootje door dat klepje gaat dan maakt het geluid en komt dat aapje naar beneden getakkelt.
De draaimolen inderdaad... Links en rechtsom een ander muziekje. Het paarse "begin deel" waar het autootje op staat, als je het omhoog trekt maakt het geluid. En het paarse klepje waar de auto doorheen rijd. Volgens mij was dat het wel, kan het nu niet testen omdat hij bij mijn zoon op de kapen staat
bedankt voor de reacties. het aapje blijft niet boven zitten zeg maar, zakt meteen naar beneden. de draaimolen maakt helaas geen geluid. maar toch leuk speelgoed.