Ik wil deze jas kopen voor m'n dochter van 4,5 maand: Double - face knit jacket - Coats - Baby girl | 3 months - 4 years - KIDS | ZARA Netherlands Ze heeft 2 shirts van Zara in maat 74 en die zitten al best goed. Het jasje is bedoeld voor straks in de wandelwagen, waar ze over een maand in gaat zitten. En ik hoop dat ze het kan blijven dragen tot het eind van de winter (eind maart of zo), dus dan is ze 8 maanden. Hoe vallen de jassen van Zara en welke maat raden jullie dan aan? Maat 86 is online uitverkocht, maar kan ik evt. in de winkel vinden. Alvast bedankt!
Normaal is het zo dat je 1 maatje groter neemt dan de draag maat dus een 80. Weet alleen niet hoe kleding en jasjes van Zara vallen. Ook is het zo dat ze best nog wel klein is en ze kunnen snel groeien dus zou zo in ene in maatje 80 kunnen zitten.
Zara kleertjes vallen heel klein. Ik zou zeker wel voor 86 gaan. Dan zit ie in het begin misschien nog wat ruim maar dat is fijner dan dat ze er in geperst zit!
Geen ervaring met Zara, maar voor mijn zoontje vorig jaar ook een jas maat 80 gekocht en die heeft hij de hele winter door gedragen, van 4-9 maand. In het begin vrij ruim en aan het eind ging het nog net. Maar goed, als Zara dus echt zo klein valt kan je misschien beter een maatje groter nemen. Al klinkt in mijn oren 86 voor een kindje van 4/5 maanden wel heel groot. Misschien inderdaad verstandig om even naar de winkel te gaan. Dan kan je even kijken hoe groot het lijkt en evt. passen.
Heel klein? Dat vind ik dus absoluut niet... Vind sowieso dat het best breed valt en eerder wat ruimer dan klein.
Idd 86 lijkt mij ook veel te groot worden voor een baby van 4/5 maanden. Ik heb een jasje van z8 in maat 74 en daar verdrinkt mijn zoontje nog in, hij draagt maat 68 van kleding! Op advies heb ik dus een maat groter genomen, maar 68 had veel beter gezeten achter af Ik vind zara niet heel klein vallen eigenlijk, mijn zoontje heeft van de zara gewoon 68 aan. Dus ik denk dat 1 maat groter goed is voor jou kindje
Stom hè de ene vind dat het niet klein valt en de ander wel, Ik vind zara gewoon normaal vallen! Dirkje valt ook klein zeggen ze, maar ik vind het juist groot vallen, ik heb geprobeerd een broekje van Dirkje aan te geven in maat 74, ten eerste veel te lang, en als ik dan m'n mannetje optil valt z'n broekje op de grond (zakt dus gewoon af)
Mijn zoontje heeft een jasje van de Zara in maat 86 maar wij vinden hem best groot vallen. Even hadden we spijt dat we niet een maatje kleiner hebben gekocht. Vooral toen we een jongetje met de jas wel aangesloten zagen Ik zal maat 80 kopen. De mouwen van een jas omslaan gaat soms ook wat lastiger.
Ik vind Zara heel klein vallen. M'n dochter zit tussen maat 92 en 98, maar ze kan al maat 104 jurkjes van Zara aan
Dank allemaal!! Heel wisselend dus hoe het valt! Ik denk dat ik online maat 80 koop (dat is de enige maat die er nog is) en als ik dat te weinig groeimogelijkheid vind bieden, ruil ik het in de winkel voor maat 86 (dat is de enige maat die ze daar hebben). Nogmaals bedankt!
Hier zoontje van 8 maanden die heeft m in 74 jasje van Sara en die valt nog ruim daar kan ik de rest vd winter nog wel in. Ik zou zeggen neem 74 of je moet een groot kindje hebben dan 80