Mijn dochter oke geen kleuter nu bijna 10 heeft er 1 bij Greving vandaan. Echt leuke brillen ook stoer! Ze heeft er nu 1 van Vingino. Montuur was 120 en glazen samen iets van 100. Ik kreeg maar 75 euro vergoed. Maar ze loopt er super hip bij
Alleen zijn deze een stuk moeilijker te stellen dan een bril met neusvleugels met bij mijn dochter als gevolg dat de bril continue afzakte. Binnen een paar maanden hebben wij een andere bril met losse neusvleugels aangeschaft. Laat je goed adviseren is mijn advies. Niet iedere opticien heeft veel verstand van kinderbrillen!
Ik heb mijn eigen bril bij de Pearl gekocht. Voor 35euro kom ik een verzekering erbij nemen waarmee ik hem 1x kan laten repareren/vervangen in het geval van schade. Gebruik ik de verzekering niet, dan krijg ik het bedrag als korting op mijn volgende bril. De kwaliteit van de 'dure' lokale opticien vind ik wel iets beter. Sowieso hebben kinderbrillen altijd kunststof glazen ipv glas als het goed is. Kraswerend en ontspiegeld is ook wel fijn. Je kunt altijd langs verschillende opticiens om het assortiment te bekijken
Maar die verzekeringen zijn altijd een beetje vaag, je hebt namelijk sowieso een jaar garantie op brillen, okk bij een kapot pootje oid.
Dat is fabrieksgarantie. Nu heb ik hem ook genomen omdat ik een baby in huis heb die mijn bril van mijn hoofd trekt. Dat dekt de garantie heláas niet,want dat is een ' gebruikersfout' natuurlijk. Tussen een ondeugdelijk product en kapot door 'eigen' schuld zit een verschil
Ja tuurlijk, maar hier werd gezegd dat als hij zelf een pootje zou verbuigen oid dat het wel onder garantie zou vallen omdat het nu eenmaal kinderen zijn en een kinderbril daar tegen moer kunnen en zo niet regelen zij het.
Wij zijn ook eindelijk geslaagd, bij een zelfstandige opticien. Het is een kunststof montuur geworden van rayban. Hij staat haar erg leuk, we hopen dat hij snel klaar is