Beide namen passen mooi bij Zeger! Paar opties, wellicht al eerder genoemd: Jongen: Zeger en Artijn Zeger en Boet Zeger en Bruun Zeger en Domien Zeger en Espen Zeger en Faber Zeger en Florijn Zeger en Jesper Zeger en Joppe Zeger en Levijn Zeger en Louter Zeger en Loet Zeger en Midas Zeger en Morris Zeger en Olivier Zeger en Seppe Zeger en Silvijn Zeger en Thuur Zeger en Timon Zeger en Wester Meisje: Zeger en Benten Zeger en Birte Zeger en Cato Zeger en Dinthe Zeger en Ditte Zeger en Ellis Zeger en Filou Zeger en Franka Zeger en Hazel Zeger en Hinde Zeger en Guusje Zeger en Iselou Zeger en Lou Zeger en Jinthe Zeger en Lente Zeger en Marle Zeger en Meerte Zeger en Mette Zeger en Niene Zeger en Robine Zeger en Stella Zeger en Tesse Zeger en Vieve Zeger en Yentl Zeger en Zola
Bedankt voor alle reacties! Ik was een lang weekend weg, dus zie nu pas alles Ik ga eens even kijken of er namen bij zitten die kansmakers zijn
Even helemaal niets te maken met je topic (zal zo eens even kijken ), maar wat een mooi gedichtje in jouw onderschrift! (ik neem hem even over hoor, prachtig)