O dat lijkt me een heftig programma. Zou het wel willen zien, maar is denk ik iets te confronterend voor m'n man. Zijn vader is overleden aan ALS.
Ik ga het opnemen moet werken straks. Morgen als ik wakker ben en de kindjes nog op het kinderdagverblijf zijn ga ik kijken. Het intrigeert mij altijd enorm het levenseinde ook in mijn werk trouwens. De begeleiding die ik daarbij kan geven geeft enorm veel voldoening. Beetje gek mens ben ik 😉
Zijn nog niet eens op de helft van het programma en ik zit al tranen met tuiten te huilen! Heftig om te zien
Ik ben het ook aan het kijken. Tranen toen haar dochtertje een speech gaf. Heftig om te zien allemaal
Heel heftig.. Mijn man is trouwens weg gegaan, hij kon het niet aan zien. (Moeder overleden aan kanker door euthanasie)
Echt tranen met tuiten hier.. Wat een vreselijk mooi mens was zij zeg. Zo verschrikkelijk moedig. Wat het is het soms oneerlijk allemaal...
Ben nu aan het terug kijken. . De tranen kan ik niet binnen houden.. Wat een ontzettend sterke vrouw. . kan ik alleen maar heel stil van worden. .
Ik heb het vanmiddag terug gekeken. Jeetje zeg wat een bijzondere vrouw. Over 30 jaar weet ik waarschijnlijk nog wat ik zojuist heb gekeken. Van haar loopt er geen tweede rond. Vreselijk zo jong nog terwijl ze juist zo gelukkig was. Ik heb ook verscheidene tranen gelaten.
Net terug gekeken, jeetje wat heftig en wat een pracht mens! Van haar instelling kunnen veel mensen iets leren. Tranen met tuiten