Binnenkort zijn mijn man en ik 10 jaar samen. Wij hebben dat recent “gevierd” maar ik wil die dag toch nog iets leuks/liefs/kleins doen. Zoiets als een klein kaartje of een kleine attentie maar dan leuker. Iemand leuke ideeen? Ik ben echt inspiratieloos
Absoluut leuke ideeen maar we zijn al samen een weekend en etentje weggeweest voor dit heugelijke feit dus ik wil meer gewoon iets kleins “liefs”’doen. Ik ben die dag ook super laat uit mijn werk dus het gaat echt om een klein iets
Een brief schrijven met 10 redenen (of meer natuurlijk ) waarom je écht van m houd? Iets geven wat jullie doet denken aan jullie eerste ontmoeting? Of juist hetzelfde gerecht oid klaarmaken, dezelfde film kijken oid.
https://www.personalgifts.nl/boeken/boek-volwassenen?gclid=EAIaIQobChMIjOmtoK603gIV7r_tCh1ErQncEAAYASACEgIZxfD_BwE Zoiets? Ik heb ooit het boek van Baantjer besteld voor mijn man. Maar die van ‘Beste Vader’ klinkt ook erg leuk. Weet niet of je het te duur vindt voor iets kleins? Anders kun je bij de Hema ook een persoonlijke boodschap met/op chocolade geven?
Nou wat een leuk idee zeg! Ik kende het wel voor kinderen maar niet voor volwassenen. Die Bucketlist lijkt me super tof! Thank you!
Het bucketlist boek voor koppels hebben wij, is erg leuk Ik heb wel eens een doosje gegeven vol blaadjes met redenen waarom ik van hem hou. Hij voor mij wel eens 's avonds een bad voor ons samen gemaakt met een paar rozenblaadjes en kaarsjes en een wijntje.. En ik heb wel eens lunch meegegeven met leuke lieve dingen (ik maak daar geen gewoonte van maar af en toe vind ik het leuk een bentoboxachtige lunch te maken) In het begin van onze relatie heb ik wel eens een banaan mee gegeven naar z'n werk. Vlak voor ik m mee gaf had ik I love you met een mesje in de banaan gesneden. In de loop van de dag wordt dat dan bruin en dan komt de tekst tevoorschijn. Bij greetz kan je ook zelf een kaart maken met foto, misschien met een lieve tekst?
Aaah wat een romantisch koppel zijn jullie Leuke ideeën ik ga ze op een rijtje zetten. In elk geval blij dat ik het topic geopend heb want jullie hebben mij wel inspiratie gegeven.