Hij is hier te koop bij de Lidl voor 70 euro. Nu verwacht ik heus niet dat hij net zo schoon maakt als wanneer ik zelf stofzuig, maar om het bij te houden. Hij is geschikt voor huisdierharen (en ik heb een hond en een kat) en kan op zowel gladde vloeren als tapijt, wat handig lijkt omdat ik een kleed heb. Ik kan nergens een review vinden, dus ik vraag het maar hier: heeft iemand deze en is dat wat? Zuigt hij haren op en kruimels? ik weet dat hij niet over drempels etc kan, Dat je je spul op moet ruimen, maar het is voor mij meer dat ik kan stoffen en op kan ruimen en dat ding alvast wat werk verzet zeg maar.
Ik ben ook heeeel benieuwd! Als ie goed is koop ik hem meteen haha. Normaal zijn ze zo achterlijk duur maar voor deze prijs zeker te doen. Wel de ervaring dat Lidl artikelen best wel goed zijn
ja, ik ook, maar deze is van Vileda. Nu ben ik over Vileda ook niet ontevreden hoor, ik heb ook een soort robotswiffer van Vileda (robomob) dat werkt ook super, alleen niet op kleden. Daarnaast heb ik een swiffelsweeper, wat ook fantastisch werkt, beter dan mijn steelstofzuiger en dat werkt heel snel. Ik twijfel dus of ik hem moet kopen, want ook is is het niet heel duur, als het niet echt iets is, vind ik 70 euro toch wel veel geld. Want ik kan het ook af met de robomob op de gladde vloeren en de swiffel op de kleden en de trap voor tussendoor. Heb ooit een robotstofzuiger gehad, een van de eerste types (14 jaar terug of zo) maar die heb ik weggegooid Deed nauwelijks iets. Maar ik dacht, de technologie heeft niet stilgezeten, dus misschien werkt het nu beter.
Ik ging even de Lidl shop in en ze hebben er nog 1 van 269 en die DWEILT de boel ook hahahaha, hmmmm ... Misschien nog even door sparen, want als ik ergens een hekel aan heb is het aan dweilen ...
Wij hebben een duurdere variant robot stofzuiger en ja het zuigt vlakke oppervlaktes maar daar is alles mee gezegd. Moet elke dag sowieso de hoeken en randen nog doen en hij vergeet nog wel eens een plekje.
Nou...dat wil ik er echt niet aan uitgeven. En kan dat dan? als je een kleed hebt liggen? dweilt ie daar dan omheen? gewoon ff nieuwsgierig.
Maar hij zuigt zeg maar eerst? En dan heb je een bakje water er in of zo? En dan gaat ie dweilen? Klinkt wel heel fijn hoor!
Was ook een vivelda, en ook zelfde prijs. Hij sloeg plekken over en zoog niet goed. Kon daarna zelf nog stofzuigen.
Wij hebben ook eentje van 70 euro van Lidl. Volgens mij de dirt devil. Deze doet het super goed. Deze zet ik elke dag in een andere kamer neer en ik hoef nog maar 1x per week de trap en bank te zuigen