De verjaardagen komen er weer aan, Sint komt er weer aan.....tijd voor een cadeaulijst. Onze 4 (bijna 5 jarige) zou heel blij worden van een Knikkerbaan. Zelf bouwen lijkt ons wel zo leuk. Heeft er iemand ervaring met knikkerbanen? Welke is leuk?
Wij hebben een knikkerbaan, veel werk om in elkaar te zetten en na 5 knikkers is ze het wel weer zat... ik dacht ook dat ze zelf zou gaan bouwen, maar helaas, dat gebeurt dus niet. Misschien als je die knikjerbaan neemt die op Duplo kan dat het leuker/makkelijker is om te bouwen? Hier echt een miskoop. (Hoewel... opa vindt de knikkerbaan erg leuk )
Hubelino knikkerbaan past perfect op dublo en met de app kun je verschillende banen maken. De kinderen hier vinden het erg leuk. Als je het koopt moet je wel goed letten op welke set je neemt. De meeste sets zijn alleen als aanvulling bedoeld op de hubelino.
Hubelino is heel gaaf om te bouwen, wij hebben overigens de “nep” variant van Aliexpress, de oranje stukken. Goedkoper en echt perfect spul. Duurt wel wat langer, meestal een week of teee voor je het in huis hebt. Hier kan je echt een grote baan mee bouwen. We hebben ook een plastic set van Quercetti, te koop bij Intertoys. Ook leuk, maar daar moet je wel als ouder bij helpen. Het is wat kwetsbaarder ook, maar ook dit kun je uitbreiden met andere sets. Eigenlijk ben ik zelf nogal verliefd op de houten banen van Quadrilla, maar die zijn echt duur. Mijn zoontje zou m wel graag willen, dus misschien met zn verjaardag. Kijk hier maar even voor inspiratie; https://www.knikkerbaanxl.nl/
Zoon heeft voor zn 4e verjaardag een knikkerbaan gehad, bij de Intertoys vandaan (weet niet welk merk). Hij vindt hem helemaal fantastisch en kan zich er een hele tijd mee vermaken. Het is er ook eentje die je helemaal zelf in elkaar kan zetten zoals je wilt, en van plastic zodat het ook stevig blijft staan, niet geheel onbelangrijk
Wij hebben deze: https://www.bol.com/nl/p/quercetti-knikkerbaan-migoga-basic-45-delig/1004004012541945/
Wij hebben ooit 4 verschillende sets knikkerbanen bij de action gekocht, deze kon je ook samen tot 1 hele grote bouwen. Er is veel mee gespeeld hier in huis. Hij was van plastic met allerlei kleurtjes.
Klopt! En ik was zelf ook verrast over de kwaliteit destijds. Het was het eerste dat ik kocht via Ali.
Onze oudste heeft deze vorig jaar voor sinterklaas gehad. https://www.lobbes.nl/speelgoed/bouw-en-constructie/knikkerbaan/detail/2310035-quercetti-knikkerbaan-vortis Maar zelf iets bouwen lukt hem hiermee nog niet echt. Gelukkig helpt papa graag.
Hier ook hubelino,we hadden al genoeg Duplo dus alleen glijbaan onderdelen gekocht. Die oranje trechter via alieexpress gekocht. En past ook prima,denk dat je zowiezo wel gewoon via alie kunt doen,scheelt veel.
Ik heb voor de verjaardag van mijn bijna 5 jarige zoon de Quadrilla gekocht. De Challenger set. Via Marktplaats (50 euro). Bij een vriendinnetje is deze baan favoriet als we daar zijn speelt hij er de hele tijd mee en op school hebben ze deze ook. Hij wordt pas half oktober 5 dus nog geen idee of het in de smaak valt, misschien dat ik hem zelfs laat liggen tot 5 december.
Die van Alie ziet er leuk uit! Hebben jullie tips mbt kopen bij Alie? Op welke woorden kun je het beste zoeken en moet je rekening houden met het bedrag waarvoor je koopt? De prijs scheelt echt heel veel met de Hubelino.