Laarzen | Bristol keek er eigenlijk van op maar bristol verkoopt uggs.. misschien voor de lady's die uggs willen
ja die standaard vind ik saai haha. je hebt zoveel leuke modellen maar wie weet in de toekomst. ben wel benieuwd of die geen foute modellen zijn zeg maar met een foutje erin ofzo
OMG, die dingen zouden ze nu eens echt uit de handel moeten halen!( samen met de gemakkelijke legging en birkenstock)
Inderdaad! Jammer dat ze de blauwe niet meer in een klein maatje hebben, die wilde ik zo graag voor de winter aan de collectie toevoegen.
Vergeet de harem broek niet, die moeten ze ook verbieden, lijkt net of ie in je broek heb zitten poepen hahahah
nee joh... moet wel een beetje knap model hebben hahahah die goedkopen modellen hebben een nog gekker kruis hahaha
Ze zijn inderdaad niet heel charmant. Ik heb ze wel jaren gehad, gewoon om warme voetjes te houden in de winter en er op wandelingen een beetje op te sloffen. Inmiddels heb ik warme outdoor boots gekocht, dus ik waag me niet meer aan uggs. Hebben jullie niet ook dat je naast de zool gaat lopen? Zoals bij die nepperds al binnen een dag gebeurt?
Jammer dat ze zo weinig kleurtjes hebben! Scheelt 40 euro met de andere winkels! Ze lopen heeerlijk! Zeker nu ik niet meer zo makkelijk op hakken kan lopen.
nooit last van gehad... met geen enkele schoen.. maar voor sommige mensen is het zoiezo een hele moeilijke opgave om gewoon te lopen... voeten niet optillen zoals jij ook zei naar binnen lopen etc etc
Niks uit de handel halen! Het was het enige schoeisel wat ik nog aankon zo net voor de geboorte van mijn dochtertje