wat moet ik met al knutselspullen van dochterlief? heb veel dingen gefotograveerd en daarna weg gegooid, maar om nu alle knutseldingen te fotograveren.... iemand een ander idee? of gewoon met schuldig voelen en het zo in de container donderen?
Ik ga een plakboek kopen en ze daar dan in bewaren. Is toch ook wel leuk voor later en als hij ze dan alsnog weg wilt doen, is dat zijn keuze.
Ik maak er ook foto's van en laat ze afdrukken in het magini album van webprint. Ideaal, zo klaar. En daarna verdwijnen de knutsels in de container. Ik zet niet alle werkjes / tekeningen op de foto. Gewoon degenen die er echt uitspringen.
ik wil de aller leukste bewaren, de rest maak ik idd foto's van. van mij is er maar 1 tekening van vroeger bewaard. die heeft mn vader al 20jaar in zn werkkoffer zitten doet mij heel veel wetend dat hij de enige tekening van mij altijd bij zich draagt
Ik heb een paar mooie bewaard.eigenlijk alleen maar tekeningen want mijn zoontje is pas twee.de meeste tekeningen zitten in een blok.makkelijk te bewaren!
Oh dat word wat als mn dochter groter is en dingen gaat knutselen ik kan nl zelfgemaakte dingen echt niet weg gooien...
Ik heb tot nu toe alles bewaard, je kan begrijpen dat dat al een flinke doos vol is. Afstand kan ik er (nog) niet van doen.
Ik bewaar de dingen die eruit springen in een doosje. En er hangt wat in huis. Maar ik bewaar echt niet alles hoor!
Ik zag laatst op pinterest dat een moeder de foto's had laten afdrukken in een fotoalbum en zo een mooi "kunstboek" voor haar dochter had samengesteld. Zag er leuk uit!
wordt dus gewoon fotos maken en daarna in de container......... maar speciale dingen idd bewaren, 1ste vader en moederdag dingen. haar eerste verfding op de psz, haar 1ste getekende helicopter, en wat sint spullen , denk dat we toch maar een dak op de schuur moeten bouwen.............. helaas maar 2 keer 2 meter berg ruimte onder het schuine dak... (daar liggen alle baby kleertjes en oude kleren van mij=vol)
Hier van een aantal tekeningen een vlaggenlijn (moet ze nog aan een mooi draad doen) dan heb je een slinger die je op kan hangen met de tekeningen. Ik maak ook foto's. Kan niet alles bewaren dus er gaat weleens wat weg helaas. De allermooiste dingen bewaar ik sowieso
Nou ik bewaar bijna niets, laat het even in de kamer staan of hang het op en daarna de prullenbak in. Vind het veel te veel ruimte innemen. En daarbij komt, mijn moeder had voor mij 2 grote dozen vol bewaard en na 20 jaar heb ik nog maar 1/5 over want eens goed doorgekeken en de rest weggedaan.
Mijn moeder heeft voor mij en mijn zusje toen een grote houten kist gekocht en daar bewaarde ze (bijna) alle knutselwerkjes in. Van alle losse tekeningen heeft ze mappen gemaakt. Ik vind het nu wel erg leuk om er af en toe in terug te kijken.