Ik heb ze vorige week in Amerika gekocht, lager model met een knoop aan de zijkant. Daar waren ze maar $ 100,-- Heb meerdere paren en ondanks dat ze niet zo charmant zijn, zitten ze heerlijk!
Ik vind het wel vreemd dat ze nu uggs verkopen voor een stuk minder. Ben dan ook benieuwd of het niet dezelfde actie is als bij de makro destijds... Daar hebben ze een deel uit de handel gehaald omdat het veelal nep was.
Uggs, mijn redding in tijden van dikkere voeten, zoals nu. En dan een beetje een fatsoenlijke kleur en model, samen met een mooie harembroek, dus niet zo een met een drollenreservoir. Goeie stunt van Bristol. Kan wel zijn dat Ugg zelf er moeilijk over gaat doen en dat ze dan uit de verkoop worden gehaald, maar ja, al verkocht is verkocht en mooi meegenomen voor Bristol. Gebeurt bij ons in de winkel ook wel eens (birckenstocks en all stars).
Ik vind ugg te duurt kan ik gewoon niet betalen zal ze wel heel graag willen hebben maar vind 100 euro al duur dus nee droom er maar van
Dat is goedkoop!! Bij welke winkel? Heb namelijk 2 weken geleden ook uggs in Amerika gekocht en 154 dollar betaald.
Ik heb ze bij de Ugg Store in Las Vegas gekocht. Deze zit in de Ceasar's Forum Shops. Ze hadden op vrijdag 12 oktober een aanbieding, normaal $ 135,- en nu $ 100,-- Ik koop mijn Uggs altijd in Amerika en merk dat er in de warme gebieden verschillen zijn qua prijzen. In Minnepolis heb ik er veel meer voor betaald dan in Las Vegas, Californie en Florida.
Dat vraag ik me dus ook af aangezien bij de makro 2 jaar terug heel veel nepuggs verkocht werden. Makro had een hele berg opgekocht om te verkopen maar zat heel veel net tussen. Ik vind 40 euro verschil wel veel.
Oo vanwege de aanbieding dus! Ik had wel de classics dus vandaar 154 dollar. Had ze zelf bij nordstrom gekocht in miami
Ben nog nooit zo blij met m'n uggs geweest als nu met m'n opgezette voeten. Ook wel erg fijn geen veters te hoeven strikken btw. Over dat ernaast lopen. Ik snap echt niet dat mensen dat voor elkaar krijgen, heb ze nu al meer dan 2 jaar, misschien wel 3, en zijn niet slap en loop er al helemaal niet naast. Mijne komen uit New York, meegenomen door m'n paps. Zou eigenlijk wel weer nieuwe willen maar vind ze toch wel prijzig. Ik ben best bereid te betalen voor een goede schoen (doe er vaak ook jaren mee), maar dan denk ik meer aan m'n timberland-laarzen, waar ik meer steun uit haal. Wie weet heeft vd assem nog leuke aanbiedingen in december, zijn ze vaak voor de helft tijdens de uitverkoop.
Zo goedkoop zijn ze nu ook niet bij Bristol December zijn ze bij vd assem (Schoenen & Laarzen - Heren, dames en kinderen - Van den Assem Schoenen) 50-70% korting Zo had ik bijv de Bailey Button Triplet van 250 voor 100 vorig jaar. Ook de classics en gewone Bailey button en kinderuggs en andere modellen zijn dan in de sale Had vorig jaar bijv ook een UGG das en handschoenen voor 50% Ik schaf dus altijd pas iets van UGG aan in december, 50-70% scheelt toch echt superveel op die bedragen
Nee dat dacht de Makro ook, heeft toen zelfs in de krant gestaan. Als de Bristol ze zo goedkoop aan kan bieden -50 euro van de Nederlandse adviesprijs dan vind ik dat best vreemd. Omdat ze ze alleen online aanbieden, denk ik dat het om een partij gaat en zou het dus net zo goed (net als de makro) nep spul kunnen zijn. De makro wist ook van niks, het wordt ook heel goed nagemaakt tegenwoordig.