Mens/Ladies Night. Ideeen?

Discussie in 'De lounge' gestart door daaniejj, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Hallo Allemaal!
    Omdat ik denk dat vriendlief snakt naar een mannenavond met wat vrienden had ik bedacht dit als verrassing te organiseren.
    Het is de bedoeling dat de activiteit(en). Onder de 30 euro blijft excl drankjes. Ik kwam zelf op karten en lasergamen met tussendoor en daarna nog wat bier drinken natuurlijk.
    Op hetzelfde moment organiseer ik bij ons thuis dan een vrouwenavondje zodat wij ons ook niet hoeven te vervelen.. Ik dacht aan chocolade fontein, cocktails, vrouwenfilm zoiets.. Geen party waarbij je soort van verplicht voelt iets te kopen zoals make up party enzo.
    Hebben jullie nog andere leuke ideeen voor beide avondjes?
    Alvast bedankt!!

2. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Ff een schopje omhoog, was gisteren namelijk best laat toen ik het plaatste. Iemand nog een leuk idee? Een leuk spel voor de ladies night of??

3. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    De meeste mannen vinden lasergamen niet zo leuk, weet ik uit ervaring, hahaha.
    Maar gelukkig zijn niet alle mannen hetzelfde.
    En het punt is dat als je maar een budget van 30,- hebt voor een mannenavond regelen, dan kan je niet heel erg veel.
    Karten zit normaal gesproken tussen de 12 en de 15 euro en dan kan je maar 10 tot 12 minutjes karten, daar kan je gewoon geen leuke avond mee vullen en als je ze 2x laat gaan dan zit je al aan je budget en hebben ze maar max. 30 min plezier gehad van hun mannenavond.

Neem anders op deze site eens een kijkje om wat ideeen op te doen.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.

4. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel

Deel Deze Pagina