Britney Spears bevallen van een zoon ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Danoontje, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je de natuur niet in de hand hebt. En zoals het geschreven stond leek het wel of Mw Spears even bedenkt dat het allemaal wel voor elkaar gaat komen.
    Ik wil en wat ik wil gebeurt: dus binnen het jaar moet de volgende geboren zijn.

Nou als je zo iets leest is dat heel frusterend voor degene bij wi dat niet lukt.
    Of erg pijnlijk voor degenen die mk na mk krijgen.
    Maar ja zij neemt dus een kind.

Snap je me?

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik snap je Janne

3. Niet meer actief

Dank je Maisy.

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hoezo raar? In dit land (Nederland) kun je er ook "gewoon" voor kiezen hoor, hangt een beetje van de voorgeschiedenis af, maar je hebt wel een keuze.
    Het is alleen niet kiezen voor de makkelijkste weg.

Groet van Kiki

5. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Idd, een keizersnede is niet nix hoor!! Je hebt een kei grote buikwond en ook heel erge naweeen. Niet te licht over denken hoor!

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben dus ook weer zwanger en krijg de 2e als Britt net 1 jaar is. Had het ook niet echt gepland. Maar soms lopen dingen nou 1 maal zo ..

7. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Heerlijk voor je Silvie, geniet er maar lekker van!!

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik ben benieuwd hoe het kindje heet, en ik vind het leuk voor dr ook als ze er blij mee is. Was een ongelukje, komt zoals eerder gezegd wel vaker voor. Ik scheel ook maar 10 maanden met mijn zusje... :rolleyes: , was ook de bedoeling niet volgens mijn moeder ;)

Ik had het er nog met mijn vriendin over laatst... Ik moet er niet aan denken om nu alweer zwanger te zijn, maar als het je nou overkomt... Nu ik Joey heb, besef ik pas dat ik denk ik niet in staat ben een gezonde zwangerschap te beƫindigen... Ik pleit dus voor voorkomen als je niet meteen weer zwanger wil zijn. Sommige mensen willen juist heel graag snel achter elkaar, zo liep een kennisje van mij toen haar zoontje 6 maanden was te zeuren dat het maar niet lukte om weer zwanger te worden :confused: , ieder zijn ding. En of het goed is voor je lichaam... Ik denk dat een lichaam dat er klaar voor is dat blijkbaar zelf aangeeft (door toch zo snel weer zwanger te kunnen zijn) ;)

9. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    zie haar er niet zelf voor zorgen zal wel een bende nany's klaar staan.

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Anakin ...

Ja, maar in Nederland is zo'n manier van bevallen geen optie ... Dat bedoel ik aan te geven.

Groetjes,
    Nikki F

11. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Uh 10 cm of minder zelfs. Noem je dat groot?

Maar nee .. Een keizersnee is geen pretje. En mocht ik het over mogen doen nee wil ik niet) dan zou het toch echt een natuurlijke bevalling worden..

Maar goed. In Amerika staan ze indd wel snel klaar met de ruggeprik etc. Maar of ze nu werkelijk zo snel zijn met een keizersnee? Nee dat geloof ik niet.
    Brit heeft ws een ks gehad, omdat ook haar eerst langs deze weg geboren is en het dan bijna altijd weer een ks word, omdat het risico van scheuren er inzit ofzo...

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Je hoort wel vaker dat beroemdheden zelf vragen om een keizersnee, zodat ze er hun agenda kunnen rond plannen.
    Nu ja mij niet gelaten hoor, als ze dat zelf willen dan maak ik daar geen punt van.

Ikzelf zou het niet direct zo willen, laat de natuur maar doen. Als blijkt dat het niet anders kan, ja dan wel een keizersnee. Maar voor mij hoeft het niet op een geplande dag omdat dat toevallig beter uitkomt in mijn agenda. Dat is natuurlijk mijn standpunt, niet iedereen hoeft het hier mee eens te zijn.

13. AnitaK

AnitaK Lid

8 feb 2006
    38
    0
    0
    Medew. Cons.serv.
    Gelderland
    Ik heb zelf ook een keizersnede gehad, maar had een fikse jaap van ongeveer 20 cm. Ik ben dan ook geen lichtgewicht, misschien was tie daarom zo groot.

14. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou zelf persoonlijk niet zo snel voor een keizersnee kiezen, lijkt me niet prettig als je een snee in je buik hebt gehad. Zelf ben ik op de natuurlijke manier bevallen van Carlos. Als mensen er voor kiezen om na de geboorte van de 1ste weer (snel) een kindje te krijgen dan is dat die persoons keuze. Alleen zelf wacht ik nu liever met en 2e totdat Carlos wat ouder is, wil lekker veel aandacht aan hem kunnen geven. En voor 2 kleine kinderen zorgen lijkt me ook niet echt makkelijk. Ik denk trouwens ook dat de kinderen van Britney door een nanny op gevoed (zullen) worden dan door haar zelf.

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Had ook gehoord dat je lang moet herstelleb van een keizersnee.....

16. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Ik ben te smal van onderen, dus na 20 uur bezig geweest te zijn, hebben ze toch maar besloten voor een keizersnede. Wat was ik toen gelukkig!

Maar idd als ik kon kiezen ging ik ook voor natuurlijk, maar helaas gaat het niet altijd zoals je wilt.

17. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    pff ik ben best wel bang van de keizersnede....
    ik kan er niet tegen als iemand aan mijn rug zit.... misschien heb ik er dan geen last van omdat je metheel andere dingen bezig bent maar als iemand mijn rug aanraakt gaat er een soort schokje door mij lijf...
    en wat lijkt me die prik pijn doen heeeeeeeeeeee
    pfff en dat je daarna niks voelt lijkt me ook heel erg eng...

18. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    do 14 sep 2006, 12:03
    Kevin Federline bevestigt geboorte zoon
    door onze redactie
    REUTERS

AMSTERDAM - Niet Britney, maar Kevin Federline heeft het heugelijke nieuws bevestigd! De 28-jarige rapper vertelde het Amerikaanse tijdschrift Life & Style dat vrouwlief is bevallen van hun tweede zoon.

Volgens de trotse papa maken moeder en kind het goed. Wel benadrukte hij dat het hele gezin Spears-Federline erg moe is.

De Amerikaanse bladen meldden afgelopen woensdag dat Britney in Los Angeles was bevallen van haar tweede kind. De baby zou met een keizersnede ter wereld zijn gekomen. Het wachten was op een officiƫle bevestiging...

Het stel heeft al een zoon, Sean Preston. Het jongetje viert donderdag zijn eerste verjaardag.

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    do 14 sep 2006, 23:23
    Naam tweede zoon Britney bekend
    door onze redactie
    AP

AMSTERDAM - Vanavond is de naam van het tweede zoontje van Britney Spears en Kevin Federline bekend geworden: Sutton Pierce Federline. Dit betekent dat de baby dezelfde initialen heeft als zijn grote broer Sean Preston, die vandaag 1 jaar is geworden.

Dit meldt Shownieuws donderdagavond. De kleine Federline is afgelopen woensdag 13 september geboren, zo bevestigde trotse papa Kevin eerder vandaag.

20. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    jeetje, dat is lekker makkelijk met de post voor de 2 knulletjes...

Deel Deze Pagina