mn nichtje is woensdag bevallen van een gezonde zoon,afgelopen nacht wilde het kindje niet drinken, de verloskundige is toen geweest, heeft direct de ambulanche gebeld, helaas is de baby vanochtend in het ziekenhuis overleden, plots.. ik vind het verschrikkelijk, wat een verdriet, zo ben je de gelukkigste ouders van een gezond mensje, kaartjes al op de bus gedaan, alles was klaar voor de baby , en dan de dag erna leef je in een hel.. ik ben er echt helemaal van mn stuk van..moest dit ff kwijt... dit was hun eerste kindje, eerste kleinkind..wat een ellende, tis niet eerlijk!!!!!
Echt verschrikkelijk, bah!!! Denk je van alles is goed gegaan, krijg je dit. Alle kaartjes waren de deur al uit zeker?? Ook gecondoleerd meid.
Jee meid, wat een akelig verhaal! Kan me helemaal voorstellen dat je totaal van de kaart bent. Sterkte hoor!!
jeetje wat een verhaal,de rillingen lopen over me lijf,heeel veel sterkte, en gecondoleerd. echt heel naar knuffel danielle
ze hebben hem stijn genoemd, ik kan het niet bevatten..pffffje voelt je op zon moment zo machteloos he..wil zo graag iets voor hun doen, ik heb al een kaartje gekocht met een mooi gedichtje erbij Zo klein Zo fijn Zo volmaakt! Al zo veel harten geraakt Het echte leven Is jou niet gegeven.... Wij hopen dat jij je plaats vind Ga nu maar gauw, lief * STERRENKIND *