Die lijkt zichzelf wel helemaal kwijt te raken, die meid... Als dit nou een op zichzelf staand feit was, maar na al de rare dingen die ze de afgelopen jaren heeft gedaan, denk ik: "crazy".....
Jeetje, ik dacht al: ik hoor bijna niks meer van Spears, ze moet even weer iets doen om in de spotlights te komen! Rare miep!
haha.. ik heb het een paar jaar geleden nog gedaan. Ik wilde weleens weten hoe dat stond (en het stond helemaal niet gek)...het groeit wel terug.
als je in de rodelbalden van nederland kijkt zie je pas echt hoe spears zich daadwerkelijk gedraagd samen met paris hilton... spijt me zeer maar het lekern wel h**ren zoals ik ze zag in de roddelbladen en als je dan nog kinderen moet opvoeden en nog bekend ben ook moet je toch een beetje het goede voorbeeld uit te stralen.
Ja die spoort niet helemaal. Ik hoop dat het roddels zijn wat ze vertellen wat ze met haar zoontjes doet, en drank enz. Anders had ik flinke medelijden met die kids.
Je moet ook niet alles geloven wat daarin staat hè.. (en ik heb in geen jaren meer een roddelblad in mijn handen gehad overigens, dus ik heb verder geen flauw idee)
rare troela en inderdaad, dat feesten met Paris Hilton, amper kleding aan, geen slip... nou ja....aandacht heeft ze wel kinderen gedropt bij Nanny...zielig
Tjonge jonge....reageren we ook als het de buurvrouw is. Oke ze heeft kids.....maar is ze dan ineens geen individueel persoon meer? zolang ze haar kids niet in gevaar brengt is het haar "probleem".....en ik geloof zeker niet alles wat erin de roddelbladen staat, ik lees ze ook niet. Als zij haar hoofd wil kaal scheren ...so what tis toch haar hoofd.....en het was haar, haar. en ja het is maar haar...en het groeit wel weer aan. Voor degene die dan gaan zeggen over mensen met kanker die hun haar verliezen....dit is zeer verdrietig maar het hebben van een ziekte is NIET vrijwillig, dus je kiest er NIET zelf voor dat je haar weggaat door behandeling en dat is heel iets anders als je haar in een dronken bui/weddenschap etc etc eraf halen. Jeetje mina......waarom kunnen we sterren niet laten leven zoals ze zelf willen....zelf als ze "foute" (volgens ons) keuzes maken. Ze staan in de belangstelling....ze zijn beroemd maar ik vind nog steeds dat ze personen zijn en geen afgoden die perfect moeten zijn.
gupsie ik geloof ook niet alles wat er in staat maar foto's liegen niet...ze liggen toevallig op me werk in de kantine