Mijn mening is laat celebs mensen zijn. Ik ben niet iemand die naar roddelbladen/shows enz gaat zitten kijken of lezen. Heel fijn dat er mensen zijn die muziek maken en leuke films en daar blijft het wel bij. Misschien doet ze het voor publiciteit, maarja dat heeft ze de afgelopen maanden voldoende gehad. Misschien is het een schreeuw om hulp of had ze er gewoon zin in de enige die het weet is zij zelf. Ik vind dat er een hoop drama van gemaakt wordt. Ik vind het wel humor , er zijn meer vrouwen die dit doen dus niet verbazingwekkend maar wel grappig. Ik zou het persoonlijk nooit doen maar er zijn genoeg meiden in mijn omgeving die weleens zoiets hebben gedaan en die zijn niet eens beroemd of willen dit worden. Groetjes Liz
ik heb het nu ook op het journaal gezien maar ze weten nog niet waarom ze het gedaan heeft vreemd hoor.
Eigenlijk is het zo zielig. Die meid is vanaf dat ze 5 is door haar ouders aangespoort om beroemd te worden. En dan wordt je op de 15e opeens wereldberoemd! Iedereen wil alles van je, je hebt geen normaal leven, kan niet gaan en staan waar je wilt.... Tuurlijk draai je dan door. Ze is niet de eerste. Kijk naar Michael Jackson.
Ze heeft er nu al spijt van en is gezien met een blonde pruik. Ook hebben de mannen van de tattoo shop een verklaring afgelegd tegenover de pers. Ze vermoeden dat ze op de rand staat van instorten.
5 pagina's over Britney spears die haar hoofd kaal scheert... tsjah... zal me ook maar eens gaan scheren, kijken wat dat teweeg brengt hier 8)
Dat kind is echt totaal ontspoort. Ze gaat nu om met Paris Hilton nou dan weet je wel hoe laat het is. En nu word ook nog eens haar verkocht op E-bay is toch ziekkkkkk de teller staat nu op 30.000 dollar! Ze doet nu zelfs om aandacht aan te trekken GEEN ondergoed aan zielig wijf! De mensen die BS doos willen zien moeten hierop klikken: http://www.badmutsen.nl/archives/2006/1 ... slipje.php
ik heb daarstraks in de krant gelezen dat ze het haar veilen voor een goed doel,dus zo ziek vind ik het dan niet!
Ok dan meis ,ik reageerde gwn alleen maar op dit zinnetje: ' En nu word ook nog eens haar verkocht op E-bay is toch ziekkkkkk ' srry!
lees net dit in de krant...maar of het waar is weet ik niet.. AMSTERDAM - Britney heeft voor de tweede keer geprobeerd zichzelf van het leven te beroven. De verwarde popdiva wilde zichzelf ophangen met een laken in de afkickkliniek in Malibu. Een Brits tijdschrift meldt dat 25-jarige Britney de zelfmoordpoging had gedaan nadat ze het nummer 666 op haar kale hoofd had geschreven. In het christendom verwijst het getal 666 naar de antichrist.
Ze is geen gek wijf, dit meisje is helemaal de weg kwijt en heeft dringend hulp nodig. Ik vind het gewoon doodzielig voor haar, dat ze er nu zo aan toe is. Ik dacht ook in het begin, jemig, wat een aansteller, die doet alles om aandacht te krijgen, maar nu er meer over bekend wordt en ze geprobeerd heeft er een einde aan te maken, dat is een schreeuw om hulp denk ik. Ik heb mijn mening inmiddels bijgesteld. Hoop dat ze gauw weer met beide benen op de grond staat. Mariah Carey heeft toch ook zoiets meegemaakt, heeft destijds haar polsen toch doorgesneden? Hoe zat dat ook alweer?
Het lijkt me dat geld en roem en de beslissingen die onweloverwogen worden genomen niet gelukkig maakt.
Ben het helemaal met Booey eens... 't is uitgesproken zielig als iemand zo in de knoop zit, celeb of niet...
arme britney.... Misschien moet ze eens flink aan de metal? over 666 zijn hele mooie nummers geschreven!