britney toch zwanger

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 27 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Heeft iemand ook een linkje?

2. Niet meer actief

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Oeh! Sensatie! Tnx! :D

4. Niet meer actief

NOu als ze er gelukkig mee zijn wie zijn wij dan om te bepalen dat ze niet goed bezig zijn

5. Niet meer actief

ben het er mee eens ik vind het echt heel leuk voor hun!!! en tjah of het te snel is ik weet niet dat is voor iedereen verschillend!!!
    maar hoop wel op een meisje voor d'r dat zou wel leuk wezen maar ja als het maar gezond is!!!

xxx

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Britney Spears is zwanger en ze verwacht een meisje. Dat meldt de Engelse krant The Sun donderdag. De zangeres zou tegen vrienden hebben gezegd dat haar zeven maanden oude zoontje Sean Preston een zusje krijgt.

De 24-jarige popster en haar man Kevin Federline zouden al bezig zijn de babykamer in te richten met roze spullen. De baby wordt volgens de geruchten in oktober verwacht.

Een bron vertelde de krant dat Britney dolblij is met de zwangerschap. "Ze zal het nooit toegeven, maar Britney wilde altijd al een dochter. Nu zal het gezinnetje compleet zijn."

7. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Dit stond vandaag in de www.telegraaf.nl

LOS ANGELES - Eindelijk is het 'grote geheim' van Britney Spears onthuld! De Amerikaanse zangeres verwacht haar tweede kind. Britney (24) bevestigde dit dinsdagavond in een Amerikaans televisieprogramma, de Late Show van David Letterman.

Al weken gonst het rondom Britney en haar echtgenoot Kevin Federline (28) van de geruchten: gaan ze scheiden of is ze zwanger? Of allebei? Vorige week werd zelfs door Brit een persconferentie belegd, maar hier kwam ze niet opdagen.

David Letterman was de eerste die Britney het babynieuws wist te ontlokken. Wanneer de zangeres haar tweede boreling verwacht, is nog niet bekend.

8. Niet meer actief

nou eindelijk is het er dan uit als we het moeten geloven ahahahah
    maar is het zo dan vind ik het echt leuk voor haar!!!

xxx

9. Niet meer actief

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    bah bah en dat alleen omdat ze bekend is.

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ach ik geloof er geen snars van...

alles wordt toch allemaal erger gemaakt dan het is...
    komt allemaal wel goed hoor met die kinders !!!

Deel Deze Pagina