Britney volslank op het podium

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cullen, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ze maakt wel een punt daar in The USA, om het pakje toch lekker aan te trekken, met een paar kilotjes extra.
    (Want ja, zo zien ze dat in de glitter glamour-liposuctie-USA, ik niet)
    Keer wat anders dan een graten-pakhuis met een lapje stof eromheen gevouwen.

Ben nooit zo een fan geweest van haar maar dit verdient toch een pluim.

GO BRITNEY!

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou ik vind dit wel volslank en ja die pakjes vind ik dan niet echt een succes!

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik vind het gewoon slank. Als iemand dunner is dan dat zij is dan vind ik diegene dun en niet slank ;)
    Het enige waar een vetje zit is op haar buik, verder kan ik nergens echt een rolletje oid ontdekken? Ja op de kont maar daar heeft volgens mij vrijwel iedereen iets zitten!

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vind haar gewoon slank,zou willen dat ik met mijn 25 jaar en na 1 kind gekregen te hebben en 2de onderweg nog iets in de richting van haar lijf zou mogen hebben.
    Waarschijnlijk ben ik volgens hun benaming overvolvolvolvol (durf slank er niet eens achter te zetten want dat ben ik niet)

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Al zij volslank is dan ben ik moddervet :(

Ja, ze is aangekomen....ja, sommige pakjes zou ik niet meer aantrekken...maar ik vind dat ze er goed uitziet!

6. gimena

gimena Niet meer actief

ze ziet er gewoon goed uit.
    niets mis mee.

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Grappig dat ook in dit topic de verschillen blijken in wat men slank, normaal, dun of volslank vindt :)

In mijn ogen is dit slank/normaal postuur. Maar voor veel mensen is alleen maatje 36 slank en alles daarboven volslank. Terwijl ik mt 36 niet eens slank maar dun zou noemen. Altijd handig, die verschillende referentiekaders :)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ze ziet er gewoon netjes uit! enkel de choreograaf had wel iets betere maten mogen kiezen, daardoor 'lijkt' ze volslanker dan dat ze is...als je dit al volslank mag noemen.

Ik noem het normaal....een moeder van kindjes die gewoon normaal leeft.....(zo normaal mogelijk bedoel ik, niet altijd sporten enz...)

Wat ik wel vind, op sommige foto's lijkt ze zoveel ouder...je ziet gewoon aan haar gezicht dat ze veel geleefd heeft....ze lijkt op sommige wel 40!! Je ziet ook verdriet op haar gezicht, of vermoeidheid....in ieders geval niet zo stralend zoals het artikel zegt....maar dat is mijn mening hoor.

Foto's worden niet altijd op het perfecte moment gemaakt ghehehe...getuige mijn collectie van perfecte momenten heeeel slecht uitziende foto's van mezelf......

9. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Go Britney GO! Ziet er prima uit. Ik vind dat graatmagere in de VS echt heel eng. Ik ben zelf ook niet de dunste en wil dat ook niet zijn,gewoon omdat ik het lelijk vind. Sorry dames voor wie dun is en er niets aan kan doen.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dan ben ik zeker graatmager:)

Ik vind dat ze gewoon een normaal postuur heeft, maar echt slank niet, maar volslank nou ook weer niet. Daartussenin.

Ofzo

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier dan ook een super magere :D

ik vind haar wel volslank, niet dik hoor, maar slank is ze nu even niet naar mijn mening.

12. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik wou dat ik dat figuurtje had!
    Dan zou ik er niet zo gaan bijlopen overigens hoor whaha.
    Maar vind haar absoluut niet volslank ofzo.
    Ja ze is aangekomen maar misstaat absoluut niet!
    Vind haar er zo beter uit zien dan zo dun

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    je ziet wel dat het veranderd is. maar idd normaal figuur na kinderen denk ik dan. (fijn dat celebs daar ook last van hebben:D) vind t niet shocking. al zou ik ook andere kleding gekozen hebben maar ja..

wel schrik ik van dat ze een "oud geleefd" gezicht heeft gekregen. ze is 28 of zo?

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    mooi! hopelijk volgen er meer met een normaal bmi.

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant

:):)

Wat hierboven ook al werd gezegd, het verschilt schijnbaar sterk wat iemand onder slank verstaat ;)
    Ik vind een maatje 38 gewoon slank. Vanaf maatje 40/42 zou ik praten over volslank.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat is precies wat mijn vriend en ik ook tegen elkaar zeiden!
    Ik vind het wel mee vallen, zou een moord doen voor zo'n lichaam na 2 kinderen. Als ze zit zie je een beetje een randje, nou en? Als ze staat is dr buik nog steeds strak, zo strak was die van mij nog niet eens toen ik 16 was...
    Ik gun haar het succes wel, na alle ellende die ze heeft gehad.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik schrik daar eigenlijk niet van...als je kijkt naar wat ze allemaal heeft mee gemaakt. Daarbij komt dat mensen écht vaak niet weten hoe het is om jaren te moeten touren en overal heen vliegen, wat dat vergt van een lichaam. Laat staan al die stress op paparazzi e.d
    Het is niet allemaal leuk dat ster zijn:) (denk ik hoor hihi;))

18. Ik vind het wat voller slank (beetje lovehandles bij d'r buik en vollere benen) maar zeker niet mollig. D'r is helemaal niets mis mee. Ben blij dat ze er niet uit ziet als een mager skeletje. Dit is tenminste menselijker :).
    Dat gouden pakje kleedt in ieder geval niet af. :D Afschuwelijk ding zeg

19. Onder water

Onder water Niet meer actief

ff serieus, waar gaat dit over? Ik vind echt dat ze een mooi lijf heeft ondanks dat kleine rolletje en het siert haar juist dat ze dit niet onder stoelen en banken schuift!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohhhhhhhh ik wou dat ik zo lijf had zeg!!!!!
    Als dit volslank is, dan ben ik een olifant, sjemig!

Ze ziet er gewoon mooi en gezond uit

Deel Deze Pagina