Mooie vrouw, mooi lichaam. Niets mis mee hoor Oh en vergeet te zeggen dat ik het niet volslank vind. Gewoon normaal, voor zover dat woord tegenwoordig nog goed gebruikt wordt Niet slank, niet volslank, niet dun, niet dik, niet...... tja vul zelf maar in Gewoon normaal!
volslank.... Nee dat vind ik niet, volslank vind ik bijv die meid van greys anatomy, callie torres, die vind ik volslank, ik durf te wedden dat als zij gewone kleding aan heeft, ze er gewoon heel slank uitziet. het is misschien schijnbedriegt door die strakke pakjes van der, Ik zou graag zon klein buikje willen, ik ben echt niet dik vind ik , maar als iedereen dat al volslank vind, dan ben ik toch wel moddervet.
Ik vind dat ze er goed uit ziet zo. Dat graadmagere is juist niet mooi en niet vergeten dat ze ook 2 kindjes op de wereld heeft gezet. Ik vind haar gewoon "normaal".
ik vind trouwens volslank een groot begrip...vind niet dat iemand die dikker is dan zij gelijk moddervet is...die is dan ook volslank... ze is idd ook best gespierd in dr benen, ahd ze altijd al
Ik vind dat ze een mooi lijfje heeft hoor!!! Dat is toch niet volslank!? Dat is gewoon NORMAAL... helemaal als je 2 kindjes hebt gebaard! Die Amerikanen ook altijd met hun gekke schoonheidsidealen!
ik heb ook altijd door het dansen wat ik deed flinke bovenbenen gehad...nou ja liever van de spieren dan iets anders he.. Idd die gekke amerikanen
ze ziet er goed uit! ruilen! haha.. nee echt, niks mis hoor, en idd ze heeft toch al 2 kindjes op de werled gezet,dus ze ziet er goed uit hoor... stom amerika met d'r anorexia figuren! dit is gewoon goed!
Ik vind dat ze een prachtig lichaam heeft! En in mijn ogen is ze slank, absoluut niet volslank. De pakjes zijn daarentegen afschuwelijk maar ik vind dat ze, ondanks dat ik vind dat ze zich best wat classy'er had mogen kleden, de pakjes nog best kan hebben.
Voor showbusiness-maatstaven is ze dik en heeft ze rolletjes hier en daar. Ik vind dat ze er heel goed uit ziet.
Op zich niks mis met haar figuur, al zou ik sommige outfits niet gekozen als ik haar was. Niet bepaald flatterend.
Ik had de foto's ook al gezien. Ik vind dat ze een prachtig figuur heeft, alleen met die outfits weet je gewoon dat je daar eigenlijk echt super super strak voor moet zijn anders zie je rolletjes... Want later heeft ze dan short spijkerbroekje aan en dan zie je geen rolletjes....Dus het is gewoon te laag en net iets te straks voor dr lichaam nu. Maar poeh zou tekenen voor zo'n lichaam en mooie buik na zwangerschap
Als zij volslank is, ben ik "morbidly obese".... (en is er geen kwalificatie meer over voor mensen met veel overgewicht). Gelul dus, maar inderdaad zijn de outfitjes niet zo handig gekozen...
Ik vind dat ze er goed uit ziet hoor. Alleen die outfits... Tja dat had wel wat beter gemogen. Maar zulke pakjes vind ik ook niet leuk bij meiden die graatmager zijn. Nee hoor, niks mis met hoe Britney er nu uitziet.
Vind ook dat ze een mooi lichaam heeft,vooral na 2 kids te hebben gedragen.Het mooie is dat ze blijkbaar op komt voor d'r zelf,en maling heeft aan hoe de mensen over haar denken.De meeste raken in een dip door dat ze niet meer in t plaatje passen,maar zij heeft al heel wat stront over d'r heen gehad,TOP Britney!!!!