Britney volslank op het podium

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cullen, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wow echt, vind jij die dik? Dat kan ik me dus echt totaal niet voorstellen, dik is voor mij wel heel wat anders :) Bij dik denk ik aan een Suger Lee Hooper ofzo :)

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Whahaha Sugar Lee Hooper :D Of Karin Bloemen! Mooie vrouw, geweldig karakter, definately een maatje meer!

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ze ziet er prima uit, wil zo met d´r ruilen qua figuur :D

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Triestig hoor, de mensen die dit volslank noemen... Ik vind haar figuur heel normaal...

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind haar niet volslank of dik ofzo, maar voor bepaalde pakjes kan je beter wat strakker in je vel zitten, ik vind dat ze dat dan had moeten aanpassen. Voorheen kon ze het prima hebben, maar na 2 kinderen heeft ze hetzelfde 'probleem' als ik :D. Ik ben niet dik meer, maar mijn buik en taille krijg ik niet meer helemaal strak en ik denk Britney ook niet meer.

6. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Mee eens, helemaal niet volslank, vooral dat ene pakje zit niet goed als ze zit of zo, maar volslank, nee, ik zou graag zo'n figuurtje willen hebben!!

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    respect

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik vind het überhaupt van de ratten dat dit een punt van discussie is geworden, door de media.
    Geeft toch maar weer aan hoe ernstig het is gesteld met de idiote schoonheidsidealen van tegenwoordig.

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ha, mij gaven de foto's wel wat zelfvertrouwen, want ik zit wat losser in mijn velletje, maar ben slanker volgens mij....
    Ik vind de pakjes die ze aanheeft persoonlijk niet kunnen. In het algemeen al niet, maar zeker met een niet-superslank figuur niet.
    Ik zei vorige week nog tegen een vriendin dat ik nooit meer in bikini zal gaan, en ze verklaarde me voor gek, maar niet iedereen hoeft mijn lijf-na-zwangerschap te zien....

10. Alita

Alita Niet meer actief

@anne je moet ze ook zin in de context van show geven en optreden enz...dat is niet te vergelijken met dagelijkse kleding vindt ik...
    Nu is alles zo dichtbij gefotografeerd terwijl het is bedoeld om er een show mee te geven...

Tijdje geleden was de amerikaanse media ook zo bezig tegen Jessica Simpson?

Deel Deze Pagina