zo leuk dat er weet nieuwe programma’s beginnen! Expeditie Robinson - do 6 sept HNTM - ma 3 sept Boer zoekt vrouw - zo 16 sept Wie vult aan? Waar kijk jij weer naar uit?
Ik leef in een grot wanneer het gaat om tv, dus als er al data bekend zijn mag iemand mij dat vertellen Ik kijk uit naar (als ze weer komen): De bachelor Masterchef Australië House Rules 25 september En widm volgend jaar uiteraard.. Hntm zet ik op de kalender!
Ik onthou de data van Boer zoekt vrouw en Heel Holland bakt. De rest kijk ik niet, oh wel Wie is de mol?
GTST 3 sept Hntm 3 sept. Empireee 2 okt. TWD ook ergens oktober volgens mij Dance dance dance. Vrijdag the voice senior
Vanaf 26-8 begint er een nieuwe NL serie op NPO “ik weet wie je bent” https://www.televizier.nl/amusement/nieuwe-advocatenserie-kro-ncrv-heet-ik-weet-wie-je-bent Verder nog; 13-9: this time next year. Nieuw programma waarbij mensen een jaar lang gevolgd worden en dan kijken of ze hun wensen, dromen etc waar hebben kunnen maken. 6-9: nieuw seizoen “klem” (vond dat zelf een hele goede serie) 8-10: nieuw seizoen twd
Klem wilde ik ook zeggen ja. Ik kijk nauwelijks tv (widm en expeditie robinson en dan houdt het al een heel eind op), maar Klem vond ik erg goed! Ben benieuwd of seizoen 2 me ook weet te boeien.
Masterchef Australië, boer zoekt vrouw en heel holland bakt vind ik leuke programma's. De rest, series, kijk ik niet via tv