Brits echtpaar gebruikt sperma van overleden zoon

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door NavyCrimson91, 9 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ben hem nu meteen aan het downloaden. :roflmao:

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik vind het bijzonder. Maar ga verder niet oordelen over een klein stukje in het nieuws zonder dat de grootouders zelf aan het woord zijn gekomen. We weten verder totaal niet wat de achtergrond van dit verhaal is.
    Mijn dochter is ook op een manier gekomen waarover mensen hun oordeel klaar hebben.
    Ik blijf neutraal.

Sabje333 en maartje84 vinden dit leuk.
  3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Lijkt me ook vooral ingewikkeld voor het kind later. Vader nooit gekend. Staat niet in het verhaal of draagmoeder tevens dus haar eicel afgestaan heeft hiervoor. Anders is er dus nog een derde persoon bij betrokken? Maar lijkt er niet op dat die een actieve moederrol zal spelen. Dus opvoeding voor oma & opa? Als ik het al een ingewikkeld verhaal vind, laat staan voor een kind...

4. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Hele aparte film... :confused:

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Het is niet zo dat ik voor deze manier van kinderen krijgen ben. Ik ben ook niet tegen want ik ken het verhaal niet, behalve die paar sensatiestukjes uit de kranten. Maar ik wil wel aangeven dat voor kinderen de situatie waarin zij zitten als normaal wordt gezien. Als je het op Jip en Janneke wijze aan het kindje van kleins af aan zult uitleggen dan zal de schade wel wat meevallen. Men gaat er vanuit dat wanneer een kind of mens op oudere leeftijd pas ‘gekke dingen’ over zijn ontstaan zal horen dat ze er dan moeite mee zal hebben. Wanneer de situatie als normaal wordt gepresenteerd en bespreekbaar is schijnen kinderen er geen last van te hebben. Dit hebben wij te horen gekregen van de psycholoog waar wij eerst een moesten voorafgaand aan het eiceldonatietraject.

Zara75 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina