Ik kijk nu via videoland naar nieuw seizoen ontvoerd. Ik ben misschien heel slecht maar als iemand die ik ken en een relatie heeft met iemand uit een ander land. Ben ik dus altijd bang voor zulke dingen. Weet niet of ik het ooit aan zou durven en of ik ook zo iemand ooit als vriend en vader van mijn kinderen zou durven vertrouwen of dat mijn verliefdheid de doorslag zou geven.
Meen je dat serieus? Dat is wel heel erg iedereen over 1 kam scheren hoor. Dit zijn uitzonderingen, dat besef je je wel toch? Een Nederlande man kan ook zijn kinderen oppakken en ontvoeren.
Eens... een Nederlandse vriendin heeft haar Nederlandse ex bij de politie aangeven omdat ze bang is dat hij hun dochter zonder toestemming mee zal nemen waarheen dan ook.. dat gebeurt echt niet alleen door vaders uit een ander land..
En met 'zo iemand' bedoel je dus iemand uit een ander land? Ik weet even niet wat ik hiervan moet zeggen, schrik er wel van eigenlijk.
Klopt ja. Ik zie denk ik teveel van dit en zie te weinig waar het wel goed gaat. Bij Nederlandse man kan dit ook dmv ouderverstoting.
Gelukkig kunnen wij tegenwoordig allemaal de grens over, ook de Nederlandse moeder die niet wilt dat de vader nog iets met de opvoeding te maken mag hebben. Misschien moet jij je horizon is gaan verbreden, ik vind dit nogal discriminerend overkomen.
Oké, dus alleen Nederlanders zijn te vertrouwen, mensen uit andere landen niet en eigenlijk ook niet eens alle Nederlanders... Dat hou je maar een heel klein deel van de wereldbevolking over dat betrouwbaar is. Dan heb je geluk dat je in Nederland geboren bent. Stel je voor dat je in een ander land geboren was, dan had je alleen maar onbetrouwbare mensen om je heen gehad En nu ff serieus: dit is hartstikke racistisch...
Nee want het is een gevoel wat me bekruipt maar zal voortaan zulke dingen hier dan maar niet meer zo neerzetten. Wordt gelijk met de grond gelijk gemaakt dus.
Ik laat hem wel sluiten was niet mijn bedoeling om zoveel los te maken. Mijn excuus zal voortaan beter opletten. @Beheer mag hij dicht?
Mijn man komt uit een Arabisch land Heeft de oudste van 5 mee genomen op mannentrip naar Barcelona.... Ze zijn weer terug gekomen jaja deze buitenlander is wel te vertrouwen Lekker racistisch bezig ts
Wat een raar topic. Alsof elke buitenlandse man dat zou doen. Mijn man is turks en mijn kinderen hebben ook een turkse nationaliteit. Hij zou ze zo mee kunnen nemen, maar zoiets doet ‘ie niet hoor. Ik vertrouw hem volledig. Hij is al een keer alleen met de kinderen op vakantie geweest, en ik ben zelf ook 2x alleen met de kinderen naar turkije geweest. Gelukkig zijn nederlandse mannen allemaal engeltjes