Wij kunnen vouwgordijnen overnemen van onze buren. Zij gaan verhuizen. We hebben er best wel belang bij. Is exact op de juiste maat dus kan zo overgehangen. Maar nu... wat mag zoiets kosten? Ik heb er geen idee van. Ze zijn van het merk Luxaflex en zijn gevoerd Geen goedkope rommel dus.. Maar het is niet nieuw, het hangt al een paar jaar. Maar wat is een redelijke prijs? Het gaat op 5 meter gordijn aan de achterpui en 1 losse van 1.20 breed. Hebben jullie een idee?
Niet teveel! Onthoud dat zij niets meer met de gordijnen in die afmetingen kunnen doen. Dus ergens tussen de 200-300 euro. Mits ze nog netjes zijn.
Ik zou de bal bij hen leggen. Wat willen zij er voor? Misschien vragen ze al minder als wat jij wilt geven!
Heb ik ook gedaan. Maar nog geen reactie. En omdat ik geen idee heb wat normaal is voor zoiets 2e hands dacht ik, eerst ff wat informeren. Dan weet ik of het schappelijk is waar ze straks mee komen of flink aan de prijs. Haha
Ik zou haar reactie afwachten. Denk dat rond de €200,- een mooi bedrag is aangezien die van 5 meter best wel prijzig zijn nieuw.
Toen wij ons huis verkochten hebben we alle gordijnen en vouwgordijn voor €150 weg gedaan (aan de kopers). Zag er allemaal heel netjes uit maar was wel 10 jaar oud (zag je er echt niet aan). Was incl de gordijnen boven.
De nieuwe kopers van de woning nemen de gordijnen etc niet over. Bij ons zou het perfect zijn. Dus er zitten meerdere kanten aan; Aan de ene kant kunnen de buren het alleen kwijt op MP, en dan is het ook afwachten hoe en wat qua biedingen. En daarbij is het niet nieuw (hangt zeker 7 jaar nu) Aan de andere kant; als wij nieuw moeten zijn we vele malen meer kwijt, en dit past 1 op 1. Dus.. Nog niks gehoord trouwens
Wanneer heb je het er met ze over gehad dat je de gordijnen wel wil overnemen? Tja het is een beetje wat de gek ervoor geeft. 200-300 zou voor mij denk ook wel de max zijn.
Ik zou even kijken op een online gordijnensite wat je er nieuw voor zou betalen. En dan afhankelijk van hoe ze eruit zien (ik ga er vanuit nog mooi anders zou je ze niet overnemen lijkt mij) dan wat je er voor over hebt... En inderdaad wat zij ervoor willen hebben....