Wij hebben nu al ons muren gebroken wit maar zitten te denken aan een kleurtje, maar welke? wat voor kleur zouden jullie nemen? op de foto zie je wat voor kleuren wij in ons huis hebben, en wat voor muur kleur zouden jullie dus daarbij doen? alvast bedankt! Bekijk bijlage 631299
Vind bij jullie olijfgroen erg mooi passen. Of combi met okergeel? Wij gaan zelf voor okergeel en een blauwachtige tint. We hebben hout (mango), zwart en wit verder in huis.
Ik zou juist voor een lichter fris kleurtje gaan. Anders wordt t al gauw donker denk ik. Pasteltintje oudgroen of lichtoudrose bijvoorbeeld.
Zat ook te denken aan heel zacht oudroze. Juist een contrasterende kleur laat het een beetje leven. Ik vind het met alleen maar bruin en groen toch al snel wat ouderwets ogen. En ik zou het oudroze dan ook laten terugkomen in de accessoires.
Als er meerdere accessoires olijfgroen zijn, zoals de letter H, dan zou ik niet ook nog eens olijfgroene verf op de muur doen. Dan zou ik eerder kiezen voor iets contrasterends of juist bijpassends zoals resp. okergeel of zwart. Als je het niet heel erg vind om je olijfgroene letter H en/of je andere olijfgroene accessoires te vervangen, dan zou ik kiezen voor een zandtint of voor olijfgroen op de muur.
Bekijk bijlage 631351 En als jullie het zo zien? hoe denken jullie nu dan over de kleur? *haal m wel weer weg na verloop van tijd*