5 lessons from Kourtney Kardashian’s birth video | BabyCenter Blog De bevalling van Kourtney was live op tv te zien. Hier een kort stukje van de uitdrijving.
ik heb ook heel seizoen 7 van keeping up with the kardashians gezien. Laatste aflevering idd de geboorte van Penelope De geboorte van Mason vond ik mooier. ook Mason haalde ze zelf uit zich. Nu vroeg ze al bij de 1e wee een ruggenprik terwijl ze bij Mason zich erdoorheen beet en nu niet eens probeerde, dat vond ik wel jammer
Zo noemen ze het laatste stuk van de geboorte toch in "vaktermen" Ik vind Kourtney overigens de leukste Kardashian,ze is heel nuchter en gewoontjes in vergelijking met de rest vd familie
Wat mooi!!! Ik vind Kourtney en Kloe de leukste! En die Scott en Bruce vind ik echt zo grappig altijd. @daantje ik kijk via E! entertainment, maar weet jij welk seizoen dit is? Want ik las idd op twitter dat in Amerika de seizoens finale al was, maar hier is net een paar weken bezig. Wie weet trouwens waar ik de andere seizoenen makkelijk terug kan kijken?
Ik had veel meer pijn... Hoe doen mensen dat toch... Ik was ook helemaal van de wereld en kan me niet voorstellen dat ik ook echt de helderheid van geest zou hebben om mijn kindje zelf te pakken. Maar wel mooi om te zien.
Ik heb mijn oudste ook zelf gepakt, was echt heel fijn. Bij mij zei de verloskundige wel, pak haar maar en haal haar rustig uit je. Ik vond het heel bijzonder! En ook heel mooi om te zien bij kourtney
Mooi! En die ruggenprik zal ook wel geholpen hebben. Ik heb beide jongens trouwens ook zelf gepakt, zo mooi! ( oh jeee, daar gaan mijn rammelende eierstokken weer )
Is de link van de video verwijderd? Ik zie namelijk nergens die video staan..ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden
Ik denk dat hij weggehaald is, want gister zag ik hem nog wel via die link en nu inderdaad niet meer.
Hier staat het stukje nog wel Video: Kourtney Kardashian Gives Birth To Daughter | Celebrity Baby Scoop