Op 12 januari zijn Britt en Jesper geboren. Tot op heden heb ik op de tweeling forum gezeten maar ga nu hier maar verder! De bevalling was heftig. Britt is om 14.51 uur en Jesper om 16.10 uur geboren! Ik ben volgens ziekenhuis bevallen met 36 weken en 1 dag maar we hebben van de week de officiele papieren ontvangen. Hieruit bleek dat ik 39 weken en 5 dagen zwanger was. Dit klopt precies met wat ik altijd geroepen heb maar niets mee werd gedaan! Heel vaag dus. Maar ja, ik heb 2 gezonde kindjes, dat is het belangrijkste!!!! Gr blubje
Blubje en Blubje-man, Van harte gefeliciteerd met jullie koningskoppel ! Geniet ervan meid! Maar dat moet lukken met 2 prachtige kleintjes! Liefs, Hanneke!
Gefeliciteerd!!! Het verschil in weken!! ! 36,1 en 39,5 is toch wel een heel groot verschil zeg! Gelukkig maken ze het goed! Geniet ervan!
gefeliciteerd geniet ervan maar bij mij is tevens ook een fout gemaakt bij de bevallings verhaal van me zoontje de tijd waarop hij geboren was verschilde gewoon 2 uur en heb gebeld en ze hebben het aangepast misschien hebben ze bij jou ook verkeerd gezet? zou toch even bellen