Ik zit ook te kijken, maar vind het best nep. Het ziet er ingestudeerd uit. Britt die alleen maar domme opmerkingen maakt en allea overdrijft en Ymke die het allemaal wel weet.
Ik vind het weer bijzonder lachwekkend! het doet me echt denken aan mezelf met een vriendin van vroeger,wij konden ook zo achterlijk doen. ja het is wel een beetje nep of ingestudeerd maar ach,wat niet?
Dankzij britt krijgt doll island een heel ander verhaal. "komen er ineens allemaal poppen uit het water" Wel jammer dat ze daar niet blijven slapen.
Eigenlijk best ernstig dat 2 van zulke non talenten kijkers trekken.. Van mij hoeft tv niet persé van hoogstaand niveau te zijn maar dit is wel heel erg. Net als al die dingen zoals barbies bruiloft en in love with sterretje oid. Past allemaal in de categorie zonde van de zendtijd m.i.
Suzan dan kijk je niet en zap je lekker door dit is puur lach vermaak op tv. Agnes ja hahaha maar hè die maya's cool man zullen die echt leven als vroeger? Mooie haren idd
Ik zap zeker door. Ik wilde alleen mijn mening ff achterlaten. En lachvermaak is ook zeer subjectief natuurlijk
vind het wel leuk...zijn gezellige meiden..hihi... en die komen nog is in landen waar ik nooit zal komen. en het is gewoon lekker lachen , en hou je er niet van kijk dan niet.
Ach, mensen die zeggen het niet te kijken kijken het stiekem toch Hoe kan je anders weten dat er niks aan is. Ik vind Britt (op haar stem na) een leuke meid, leuke humor. Heb het programma nog niet gezien maar ga het straks wel even terugkijken. Heb wel iets over Cavia's gezien in het voorstukje en dat deed me wel wat. laten ze daar veel van zien?
Van de cavia's komt volgende week. Weet ook niet zo goed wat ik daar van moet denken. Hopelijk vakt dat wel mee.
geweldig programma, heb me echt ziek zitten lachen op de bank, als je gevoel voor humor hebt kijk je lekker, heb je dat niet zap je door
Vind het belachelijk dat dit soort meiden zoveel aandacht krijgen door domme opmerkingen te maken. Is dit waar de emancipatie stopt??