Heerlijke tv waar je niet bij hoeft na te denken. Geen ingewikkelde maatschappelijke vragen, geen lastige onderwerpen, geen zaken die in je hoofd blijven hangen.... Gewoon lekker lachen om de onnozelheid van anderen. Die dat zelf niet erg vinden. Allemaal tevreden toch. Vind je het niets, gewoon niet kijken.. Sinds ik in de zw zit, heb ik alle programmas van oh oh cherso, barbies bruiloft, echte meisjes op zoek naar zichzelf, bekeken. Gewoon effe onzinnig tv kijken. Effe lachen. En je zelf verbazen over hoe andere mensen in het leven staan.
hoeft toch niet alleen serieus gedoe op de tv? is al genoeg leed, mag ook wel even iets luchtigs tussendoor hoor, kan je daar niet tegen zap je toch lekker door
Ik vind het een erg leuk programma. De een is te slim en gebruikt woorden die ik nooit heb gehoort terwijl de ander zo dom is dat dom blond wel erg letterlijk wordt uitgebeeld. Die 2 samen zijn echt leuk om naar te kijken. Ook worden en onderwerpen besproken die best wel leuk en appart zijn en we misschien allemaal nog van kunnen leren op een leuke manier. Ik ga volgende week zeker weer kijken.
Ymke is echt een typisch voorbeeld van iemand met asperger die het zelf niet weet die woorden/zinsopbouw/motoriek/humor/rare hobby's/hoog iq wijst er allemaal op, ik vind haar dan ook echt super grappig haha Britt daarentegen vind ik minder. Vooral omdat ik weet dat ze pas geslaagd is voor de havo en haar scooter theorie en dat ze oliedom overkomt en niet kan rekenen en geen engels/geschiedenis etc weet, terwijl je echt wel Engels/NL/wiskunde moet hebben wil je slagen voor de HAVO, dus ik vind haar niet "echt" Ik vind Ymke zo grappig, vooral met die leguaan uitlaten haha En in echte meisjes in de jungle met die slang die haar beet, en die kip slachten hahaha, en dat ze dode insecten verzameld
Ik vind het zo komisch heb me dood gelachen!. Lekker toch een uurtje vermaak! Dom op de bank hangen!.
Om echte meisjes cherso sterretje zoekt een vriendinnetje en weet ik het wat, kan ik allemaal om lachen. Maar ik vond dit helaas geen hol aan Een beetje te veel over the top. Jammer maarja ik vind wel ander vermaak
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ik ben aan het kijken... Heerlijk even verstand op nul en lachen om die meiden!
Ja ikke daantje! Alleen dan morgen ofzo op uitzendinggemist!! Maar ik 'geloof' Britt op zich wel hoor! Ik ken zat vwo-ers die ook even dom zijn ze hebben gewoon totaal geen algemene kennis/ontwikkeling. Qua wiskunde/rekenen etc kun je voor een toets stampen, en een week erna weer vergeten Ymke vind ik ook heel grappig!
door de voorstukjes wist ik al dat ik de aflevering van gister niet hoefde te zien. walgelijk wat ze deden met die cavia's!
Ben nu weer aan het kijken......die Ymke is echt te grappig met haar logica en verwoording van gebeurtenissen.