was net mijn mail aan het lezen, log uit en zag het op msn in een flits. Ik er gelijk weer heen. Jeetje zeg ik schrok ervan! Toen Heath ledger overleed voelde ik hetzelfde als nu. Ik vind het heel erg verdrietig. Net als Heath vond ik haar een hele goede actrice. Heb veel films van haar gezien. Ben filmgek. Kan het haast niet geloven.
Ja heb het ook gelezen, bah wat naar en veelste jong....vond haar geen bar goede actrice maar dat maakt ook niet uit want dit is natuurlijk verschrikkelijk of er nou wel of geen drugs in het spel is.
jep ik vond haar altijd erg grappig (grappig zonder moeite noem ik dat altijd, sommige mensen hebben dat gewoon) Kijk het gebeurd natuurlijk dagelijks en omdat zij bekend is weet je dit nu maar dat maakt het niet minder tragisch...
weet niet of er drugs in het spel zitten maar ze leed in elk geval aan diabetes dus dat kan er ook wat mee te maken hebben. als er iemand zo jong sterft en dan nog eens beroemd is denkt men nogal vlug aan drugs vind ik. een goede actrice die veels te vroeg is moeten gaan, deelneming aan de familie in elk geval
Ik vind het echt erg Inderdaad. Ik las dat het een hartstilstand was. Bij sommigen is het inderdaad drugs, maar bij sommigen is het iets als een aangeboren afwijking (Neem bijv. Stephen Gately, David DiTomasso, etc) Ik vind het altijd een beetje lullig dat mensen sites als Perez Hilton geloven, want die roepen toch het hardst om iemand (die beroemd is) door het slijk te halen, en iemand die is overleden kan zichzelf toch niet meer verdedigen. Lekker makkelijk
verschrikkelijk, schrok ook even. leek me erg leuke meid, heb best veel films van haar gezien. veel te jong zeg.. lees net dat het waarschijnlijk een combinatie van diabetes medicijnen met medicijnen tegen griep zijn geweest die de hartstilstand veroorzaakt hebben. ja dan is het inderdaad wel ´drugs´ maar dan als het engelse woord voor medicijnen.
Simon Monjack, de echtgenoot van de overleden Brittany Murphy, is fel tegen de lijkschouwing die de politie wil laten doen. Dit meldt blogger Perez Hilton, die zich afvraagt wat Simon probeert te verbergen. Het onderzoek naar de dood van de Amerikaanse actrice loopt nog. Wel is bekend geworden dat Brittany verslaafd was aan pijnstillers en dat er op de plek waar ze overleed ook braaksel is gevonden. De actrice zou zich de avond voor haar dood niet goed hebben gevoeld. Ondanks de felle tegenstand van Simon zal de autopsie gewoon worden uitgevoerd. Hij heeft vast iets te verbergen ?
Echt te bizar, mn vriend zei het net ineens..Ik dacht echt ja hoor tuurlijk. Zo een jonge vrouw...Erg hoor voor haar familie en vrienden.
Nou sorry hoor, maar ik zou mijn man/vriend die plots overlijd een autopsie krijgt. Lekker het lichaam opensnijden Wil je je vrouw mooi aankleden voor in dr kist is ze helemaal dicht geniet. Nee hoor, hoeft dus niet persee met iets te verbergen maken. Kan dus ook gewoon zijn dat hij ZIJN VROUW heel en mooi wilt begraven en niet met nietjes in dr lichaam.