Britten mogen graven voor zaak-McCann

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  2. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Nah, daar geloof ik niet zo in eerlijk gezegd...

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En dan toevallig hetzelfde kapsel gehouden? Lijkt me niet zo slim;)

Ik weet niet wat er precies gebeurd is met dat arme kind. Lijkt me wel vreselijk als ouder dat veel mensen denken dat je zelf iets gedaan hebt:(

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik vind wel dat iedereen recht heeft op de feiten. De halve wereld heeft meegeleefd. Ze zochten zelfs de media en daarmee de rest van de bevolking op.

Wat betreft wel of niet de waarheid spreken, er zijn honderden haast oncontroleerbare signalen die je afgeeft als je liegt. Er zijn maar enkelen mensen op de aardbol die zich daar zo meester in gemaakt hebben dat je het niet meer ziet. Voor de rest van de mensen is het gewoon zichtbaar, zeker als je je daarin verdiept hebt.

Het punt is alleen dat je op basis daarvan nooit iemand mag beschuldigen. Die woorden zul je altijd met feiten moeten onderbouwen.

Deze mensen liegen, overduidelijk. Hoe triest het ook is. Als ze dit in Amerika of Nederland hadden gedaan, was daar absoluut aandacht naar uit gegaan. Ze hebben alleen het geluk dat ze daar te maken hebben met eenbl recherche die functioneert zoals het bij ons 50 jaar geleden functioneerde.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Toeschouwer spot 'Maddie' bij Europa League-finale - AD.nl

Mijn vraag is een beetje sarcastisch bedoeld trouwens;)
    Ik denk nl. niet dat het Maddie is. Ja, ze lijkt erop... maar waarom zou een ontvoerder met het meisje naar een wedstrijd gaan en waarom zou die Maddie geen ander uiterlijk geven d.m.v. ander kapsel o.i.d.
    :(

6. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    ze lijkt er wel op!

7. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Foto is ook al in een het andere maddie topic geplaatst.
    Als ze het is, was het vast op het journaal geweest..

8. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Vind ik er niet op lijken!!

9. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik denk het niet, ik geloof dat ze er nu al ouder uit moet zien

10. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Ik denk ook dat ze er al ouder uit zou moeten zien! Hoelang is ze al vermist? Hier lijkt ze maar een paar jaar ouder dan de foto's van toen.

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ze lijkt er wel op inderdaad. Maar ik vind het wel erg voor haar echte ouders, want er zullen vast een hoop mensen zijn die dit wél geloven.

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ze is sinds 2007 vermist... Dus zou ze nu ongeveer 10 jaar zijn.

13. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ze zou er inderdaad nu wat ouder uit moeten zien denk ik...

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.156
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dit lijkt mij geen meisje van 10.
    Ik denk dat de meeste mensen best veel 'dubbelgangers' hebben. Of in ieder geval wel mensen die veel van elkaar weg hebben. Zeker als er dan een paar jaar tussen zit.

15. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Nee en zou ook dom zijn als een ontvoerder in t openbaar verschijnt met Maddie..
    Ik denk dat ze dood is.

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Pfoe jeetje, 2007..

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoewel ik dingen als lachen en 'gewoon' doen geen doorslaggevende tekenen vind (ik vroeg vijf minuten na onze dochter overleden was wat m'n vriend vanavond eens wilde eten en voor het oog van iemand anders kon ik niet huilen en gedroeg ik me alsof er niks gebeurd was, maar ondertussen..), heb ook ik het gevoel dat de ouders erachter zitten of er in ieder geval meer van weten. Die lijkgeur en bloedsporen, dat klopt toch gewoon niet..
    Ik denk ook dat ze sinds de dag dat ze als vermist werd opgegeven al niet meer leeft.

18. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik denk ook nog steeds dat de ouders er meer van weten..
    Zo'n hond ruikt echt niet zomaar lijkgeur en bloedgeur in hun hotelkamer/huur auto en op de kleding van zowel het meisje als de moeder.
    Verder vind ik het ook niet normaal dat je je kinderen in de hotel kamer laat slapen en zelf lekker uiteten gaat met vrienden..
    Ik hoop dat de waarheid ooit nog eens boven tafel komt en de daders alsnog gestraft worden:x

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258