valentijn doen jullie eraan?

Discussie in 'De lounge' gestart door senta, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

De titel zegt genoeg doen jullie eraan en zo ja waarmee hebben jullie de wederhelft verrast? of jullie zelf natuurlijk? En ook waarom niet?

Ik doe er zelf weinig aan moet ik zeggen ik doe vaak zat wat extra, maar ik had een kaartje zien liggen en zag een stroopwafel (verslaving van mijn man) liggen bij de bakker in de vorm van een hartje, dus ik had een lief kaartje geschreven en de wafel erbij en dit op zijn brooddoos gelegd, nu bleek mijn man hetzelfde idee te hebben gehad en die heeft een doos hartjes chocolade en een kaartje neergelegd op tafel. Het leuke is nog dat zelfs de tekst op de kaart heeft dezelfde intentie.

verder doe ik er niets aan, dat bloemetje geeft die me maar als alles weer normaal geprijsd is. net zo leuk ;)

Ow ja onze zoon heeft een kaartje voor mijn opa (overgrootopa dus ) op de bus gedaan hij vindt hem zo lief dus we hebben een leuke kaart gekleurd.

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hier doen we er totaal niks aan. Zelfs geen doosje chocolade haha. Nee het zegt mij heel weinig.

3. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier voor het eerst dat we er wel wat aandoen maar dat is ook meer dat de afgelopen maanden behoorlijk hectisch waren omdat onze kleine man zijn gezondheid niet helemaal soepel verliep.
    Dus wij gaan zaterdag uiteten en brengen de kleine man naar opa en oma en gaan daarna zeer romantisch UITSLAPEN!!!

Owja vandaag krijgt hij een kaartje in de bus van de kleine man en mij ;)

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, een beetje. Voor de leukigheid.
    Kwam van de week iets geinigs tegen voor € 5,-. Dat vind ik wel een mooi bedrag. Ik vind het ook wel leuk om wat te krijgen. Maakt niet uit wat, mag ook iets compleet onzinnigs zijn. Maar gewoon dat ie iets voor je gedaan heeft, de moeite heeft genomen.
    Bosje bloemen vind ik ook leuk. M'n man koopt bijna nooit bloemen voor me en héél af en toe een aardigheidje (iets lekkers uit de supermarkt, wat dat voor mij alleen is).

En op het kinderdagverblijf maken de kids ook wat leuks. Altijd mooi :) Dit jaar heb ik met de oudste voor z'n vader een mooi hartje gemaakt.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nee. Omdat ik nu al weet dat mijn vriend het 'vergeten' is doe ik er ook niks aan. Hecht er verder ook niet zoveel waarde aan (maar had het wel leuk gevonden als hij iets attenter geweest was :):p)

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja, ik zag een bosje bloemen in de schuur staan die ik niet had mogen zien :D Dus zo maar hééél verrast doen.
    En ik heb voor morgenochtend een ontbijtservice besteld, ook met bosje bloemen.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik hoop niks. Vind valentijn commerciele onzin.
    Een 'zomaar-bloemetje' vind ik 100 keer leuker:)
    Mijn man weet gelukkig dat ik valentijn onzin vindt want hij wil nog wel eens romantisch doen;)

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

nee nog nooit valentijn gevierd, heb er niks mee

9. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Niks. Ik doe niks voor mijn man en hij niet voor mij. Dat hebben we nog nooit gedaan met Valentijn. Ik doe wel lieve dingen voor hem en hij voor mij, maar niet speciaal op deze dag.

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Niks, wel net even een lief berichtje op fb gezet :D

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hier gaan we lekker uit eten morgen, en naar de bios er even lekker uit met zijn 2en. Kleine meid gaat lekker naar oma en opa

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nee, maar had een kaart wel leuk gevonden . Heb zelf stiekem gisteravond nog een kaart verstuurd. Denk niet dat vriend zo romatisch is helaas :(

13. Username

Username Niet meer actief

Nee wij doen er absoluut niets aan. We vinden het allebei commerciële onzin en doen gewoon op andere dagen iets leuks voor elkaar. Maar juist niet op deze dag omdat het zo nodig moet.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wie heeft er al een mooie bos rozen gekregen?

15. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik heb mooie bosbloemen gekregen❤❤❤ (zie foto)
    En we gaan vanavond naar een sjiek restaurant:):D

16. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Doe er ook niks aan, onzin. We kunnen elkaar elke dag wel iets liefs zeggen of iets leuks doen met elkaar of wat dan ook, waarom moet dat dan perse vandaag? Kaartjes/briefjes etc gebeuren hier regelmatig :)

Vroeger in groep 7 ooit eens een kaart gestuurd naar iemand. Daarna er nooit meer aan gedaan. Heb wel eens gezegd dat ik wat zou doen met Valentijnsdag, maar is er nog steeds niet van gekomen in onze relatie haha.

17. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Wij ook niks. Mijn moeder is jarig vandaag, dat vieren we dus altijd op valentijnsdag!!;)

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Natuurlijk is het commercie maar wij doen er lekker aan mee!!

Mijn man neemt mij mee naar mijn favo restaurant de 22e en ik heb voor hem twee grote canavasdoeken 1 met een foto van ons samen met Luca die net geboren is en 1 doek met Luca van deze leeftijd. Echter vandaag waren ze nog niet klaar.. Misschien morgen!

19. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb een hele lieve kaart gekregen + we gaan een nachtje weg :D super lief.

Ik ga zo even richting het centrum om ook even wat te kopen....

20. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Klinkt lekker:p:D:

Deel Deze Pagina