Nu met al die regen, hagel en kou leek het me leuk om een keer naar de bioscoop te gaan met de kinderen. Alleen vind ik bioscoop-bezoek zo duur! Wat is de meest gunstige manier om toch eens naar de bioscoop te kunnen? Zijn voor zoiets ook acties of kortingsmogelijkheden? Of gunstigere tijden omdat je overdag met kinderen komt ipv 's avonds?
Kinderen zijn goedkoper dan volwassenen en door de week is vaak ook goedkoper dan in het weekend. Vakanties is vaak ook duurder. Tijden voor kleine kinderen zijn vaak overdag.
Soms zijn er in de ochtend speciale vroege vogel arrangementen, ook voor kinderfilms, dus misschien even bij de bioscopen in de buurt kijken wat ze voor aanbiedingen en acties hebben.
Misschien voor de volgende keer.. maar je kunt in de airmiles shop (online ) ma/di/wo/do kaartjes kopen met airmiles. Het was 1000 miles per kaartje. Ben zo al een aantal keer naar de bios gegaan.
Je hebt van die familietickets, scheelt wel iets. Ik weet natuurlijk niet wat je duur vind, maar wij zijn voor z'n 4-en zo'n 50 euro kwijt incl eten en drinken. Wekelijks wordt het niet grappig meer natuurlijk maar voor een uitje vind ik het te doen.
Als je bij MijnMenzis aangemeld bent (daar moet je een Menzis/PMA zorgverzekering voor hebben) kun je sparen voor Pathé. Als je eenmaal aangemeld bent, gaat dat best hard!
Het gunstigst is als je gewoon een bioscoop thuis maakt Gooi wat matrassen/kussens naar beneden, gordijnen dicht, zoek online een leuke film op, maak een paar bakken met popcorn klaar en wat lekkers te drinken en geniet vanuit huis van een bioscoopje
Fam ticket is dacht ik bij Pathe 28,-. Eten en drinken mag officieel niet zelf meegebracht maar niemand die ziet dat jij wat uit je tas haalt.
Echt goedkoop naar de bios zal op korte termijn niet lukken vrees ik. Bij de pathé betaal je voor kinderen 5 euro maar volwassenen nog wel de 10 euro. Ik zou lekker thuis een bioscoopje maken. Doen wij best vaak. Huur via KPN een film voor 5 euro en maak thuis lekkere hapjes. Mijn kinderen vinden dat superleuk en noemen het bioscoopfeestje