Alleen jammer dat Amerika dan weer zijn eigen remake moet maken! Maar wel goed nieuws dat er een tweede seizoen komt!
Oh ik ben er ook echt voor gaan zitten! Ik vind het een goede aflevering en ben heel benieuwd naar vanavond .
o leuk dat het einde nog zo verrassend is...maar niks verklappen he Ja die remake van Amerika zal zeker niet zo goed zijn als deze. Vind britse series veeeel beter dan amerikaanse.
Nu ook aan het kijken. Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van Engelse series. Sta stiekem op punt van zappen, maar misschien is het net als bij sommige boeken en moet ik er even in komen.
Ik was gisteren aan het zappen en zag opeens Broadchurch, was dat afl 2? Weer vaag van rtl4, zit niet echt een logica in. Wanneer zijn de andere afleveringen? Anders maar op de illegale manier kijken.
vond ook de 2e aflevering weer super...alle verdenkingen gaan natuurlijk nu uit naar zn vader of die vrouw in de caravan, omdat je die in de 1e afl. ook al zag staan buiten, maar aan de reacties hier zal het wel toooootaal iemand anders zijn...moeder ofzo.
Ik heb ook gekeken, en nieuwsgierig als ik ben heb ik gegoogled naar wie het nou gedaan heeft. Nou, da's idd een verrassing.
Wij zijn ook iedereen die nu verdacht lijkt aan het uitsluiten . Mijn man denkt dat het vriendje de dader is en ik zijn vader... Al ben ik daar na afl. 2 ook niet zo zeker meer van, veels te voor de hand liggend.
ja dat vriendje heb ik ook aangedacht, maar ik denk dat die iets meer weet ervan, maar denk niet dat die echt dat manneke heeft kunnen wurgen. En de verdenking zal ook wel snel op die vriend van die zus liggen denk.
Als ik zo de aflevering gezien heb zou ik zeggen de vader, maar het feit dat het vriendje meteen berichtjes ging wissen vond ik ook wel verdacht. En het skateboard in de kast van die vrouw is ook wel heel vreemd. Pfff er zit maar één ding op, de afleveringen blijven volgen haha.