Ik ook. Ben zo nieuwsgierig. , maar ga het niet opzoeken. Dan is het kijken een heel stuk minder spannend.
Ik vind het ook spannend maar wil het niet weten. Ben alleen een beetje huiverig dat de ontknoping een tegenvaller zal wezen. We gaan het zien haha
Hebben net deel 5 en 6 gekeken, geweldige serie! Zei dat het misschien 'gewoon' een ongeluk is geweest met de zoon van Ellie bijvoorbeeld en er hierdoor heel wat los is gekomen in het rustige dorpje maar dus geen echte moordenaar...maar zag bij de skatebaan ineens ook een verdachte grijns op het gezicht van Ellie haar man!?!?
ja ik denk nu ook weer de zoon van Ellie, maar is misschien toch ook te voor de hand liggend. Ik ben zo benieuwd zondag!
Hier ook trouwe kijker, ik heb het ook opgezocht wie het gedaan heeft kon niet meer wachten en was stomverbaasd
Ben ook een trouwe kijker en door jullie reacties hier denk ik haast dat het wellicht zijn eigen moeder is geweest of de grote baas van de politie.....kan het bijna niet laten om te gaan kijken, maar doe het maar niet! spannend, zondag zullen we het weten.
Gisteren toch deel 7 en deel 8 gekeken en vond vooral de laatste aflevering erg emotioneel. Heb even een traantje gelaten. Super serie en prachtig goede acteurs.
Haha, ik ook! Maar ik vraag me nu al de hele week af waarom? Lig er echt wakker van soms.... Kan niet wachten tot het zondag is, wil zo graag weten hoe dan en wat het motief was!
Jaaaah, eindelijk is het zover! Ik zit er helemaal klaar voor!!! Wie nog meer? Ben echt superbenieuwd hoe het nou precies zit!
Ik zit nu ook weer te kijken en door de vraag van Ellie denk ik dat het haar man is. Dat ze zelf ook niet ziet wat er gebeurt. Gr MB2005.