Hoi dames. Voor een bruiloft heb ik een super leuke jurk besteld, maar hij is iets te lang. (Ik ben maar 1:60) Nu ken ik in Den Haag geen kleermakers, dus leek het me slim om jullie hulp in te roepen. Uiteraard mogen kleermakers uit de omgeving ook. Delft, Wassenaar, Rijswijk, Voorburg, Zoetermeer.. Dus ben of ken jij een kleermaker dan hoor ik het graag. Vrijdag is de bruiloft al, dus ik heb maar 1 week de tijd . Alvast bedankt!! Liefs Elle
Dit is 'm: Kleermaker FEDA Zit op de van Mooklaan in Rijswijk. Ze zijn goed en ik denk indien nodig, snel ook. Zou gewoon morgen even langsgaan! Heb geen aandelen hoor, ben gewoon erg tevreden! Ik ben ook niet zo lang en laat daar mijn broeken inkorten.
Oh, hij heeft ook een paskamer, dus dan kun je je jurk daar aantrekken en dan kan hij op de juiste lengte afspelden, hoef je niet zelf te klooien
hier hebben we de Oranje Schaar Wethouder Hillenaarplantsoen 93 2284 VS, Rijswijk (ZH) erg tevreden over! ook alles word tijdens het passen met spelden mooi vast gezet en erg snel!
Dat is nog niet eens zo ver bij die ander vandaan! Zou eens kijken welke het beste 'aanvoelt' en welke zo snel kan werken. Succes en veel plezier op de bruiloft!
Meiden ik heb mijn jurkje bij Feda gebracht. Ik werd meteen geholpen, binnen 5 min had hij mijn jurk afgespeld en woensdag is hij klaar. Ik kreeg zelfs een compliment over de jurk haha. Dank voor de tips!
Ha, fijn dat te horen! Was al benieuwd hoe het gegaan was... Nou hopen dat hij je jurk naar wens vermaakt, maar ik heb daar alle vertrouwen in!! Fijn dat ie op tijd klaar kan zijn, kun jij vrijdag stralen op het feest! Veel plezier!