Ben zooo zenuwachtig! Ga vanmiddag een huis bezichtigen, die (zo op het eerste oog op funda) helemaal aan onze wensen voldoet! We wonen nu ruim 2 en half jaar in onze huurwoning en we wonen hier best met plezier. Maar ik vind het gewoon te klein als we nog een kindje mogen krijgen. We zijn al ruim een jaar aan het kijken naar woningen. Hebben in 1 jaar tijd 2 bezichtigd waarvan we 1 ook echt wilden kopen, alleen ging dit niet door omdat die mensen falliet waren verklaard en er zo'n rompslomp bij kwam. Dit huis zou voor ons echt ideaal zijn! - Het ligt in een zeer goede nette wijk - Op nog geen 300 meter afstand van 2 goede basisscholen - Het heeft 4 slaapkamers, (eventueel mogenlijkheid tot 5, er is van 2 slaapkamers 1 gemaakt) - Het heeft een carport, dus we kunnen de auto voor de deur kwijt - Mijn moeder woont 500 meter verderop - Zo op het oog is het in goede staat en hoeft er niet veel te gebeuren. - Het komt voor ons in een goede periode, mijn man kan straks 4 weken vrij nemen van het werk. Maar ben gewoon zenuwachtig! Ben bang dat het tegenvalt en dat er bijvoorbeeld kozijnen ofzo verrot zijn. Als het echt zo mooi is als het lijkt, dan ben ik bang dat het erg snel weg is. Het is al een tijd geleden dat er in deze buurt zo'n leuk en in goede staat verkerende woning is aangeboden, dus ben bang dat er meer kapers op de kust zijn. Voor wie nieuwschierig is....dit is de woning: Huis te koop: Bonenakker 5 9932 JC Delfzijl [funda] Duimen jullie voor me dat het verder in goede staat is??? Hoop echt dat we hier kunnen gaan wonen!
WOHHHHHHHH. en het is een LEUKE buurt???? jeetje, ik zou het kopen zonder te bezichtigen.... ja geintje natuurlijk, maar wat een leuk huis en voor die prijs.... daar koop je bij ons een een kamer appartement in de achterbuurt voor.. doendoendoen ik duim voor jullie
Leuk huisje hoor En wat een zacht prijsje ook, hier in omgeving Amsterdam kan je daar amper een tweekamer appartementje van kopen Heel veel succes, hoop dat het huisje je in real life ook bevalt!
Mooi huisje en mooie locatie zo te zien. Let wel even op het houtwerk aan de achterzijde. Ik zie dat daar onder het raam nogal veel houtwerk zit. Even goed kijken of dat in goede staat is. Maar verder... mooi hoor zo aan een grasveld. Mooie badkamer. Toilet ziet er netjes uit. Mooie keuken.
Hey Consider, wat een mooi huisje zeg. Ik duim voor jullie dat het naar jullie zin is, zodat jullie het kunnen kopen.
Wat een leuk huisje! Niet te bang zijn om te kopen. Zorg gewoon dat je een aankoopmakelaar in de arm neemt en dat je een bouwtechnisch onderzoek laat uitvoeren. De makelaar kan namens jullie een bod doen onder voorbehoud van de uitkomst van zo'n bouwtechnisch onderzoek. Veel succes!
@be happy, het is geen grasveld....maar een grote vijver! De achtertuin kijkt dus uit over het water. We zijn er even langs gereden afgelopen weekend en zo op een afstand leek het houtwerk achter wel goed. Voor moet geschilderd worden vermoed ik.
Ziet er goed uit en is volgens mij (recentelijk) veel werk aan verricht, o.a. keuken, toilet en badkamer. Zacht prijsje ook. Zou nog even letten op dubbele begalzing, staat bij kenmerken dat dit er maar gedeeltelijk inzit. en zols Be Happy zegt: houtwerk, is het goed onderhouden en niet rot? Veel plezier en succes! P.s. Bouwtechnisch onderzoek lijkt me niet perse nodig, huis is pas 30 jaar oud.
Wow, ik schrik van de prijs. Op een positieve manier. Zo'n huis zou hier in de buurt echt 2ton kosten. Als het er in het echt net zo goed uitziet als op de foto's zou ik meteen de vraagprijs bieden, haha. Succes!!
Ik woon ook in provincie Groningen en mijn man en ik wonen ook in een koophuis sinds een half jaar, één uit de jaren 70. Mijn broer woont vlakbij Rotterdam en heeft na ons ook een huis gekocht, en hij leek best op ons huis, en ook uit de jaren 70. En zo'n beetje net zo groot. En hun betaalden een ton meer.
Meid, succes en zeker een leuk huis! Ga voor jullie duimen! En die prijs!!! Wooooooooooow! Daar koop je in ons dorpje eeeh...niks voor. Een garage..? Zelfs de appartementen beginnen hier bij 200.000 helaas
Oh leuk meid, ziet er goed uit, zal duimen dat het allemaal net zo goed is als het er op de foto allemaal uitziet!! *duim duim duim..
Veel succes!!! Wat een mooie woning! Bij ons in de buurt kost deze al gewoon 220 kk. My god ik zou het wel weten, als ik deze tegenkwam in onze buurt, zou ik er als de kippen bij zijn. Succes, hoop dat er niet al te veel gebreken opduiken...
hi consider! zeer vriendelijk geprijsd huisje! ik kan zo in de fotos en beschrijvingen geen ' enge dingen ' vinden. -hou er rekening mee dat niet alles dubbel beglazen (gek woord!) is, dat zal een iets hogere energierekening betekenen. -zou vragen naar wanneer schilderwerk voor het laatst is gedaan (bewijs hiervan?) -een bouwtechnisch rapport uit laten voeren zou ik ook laten doen -vragen naar de verborgen gebreken. die moeten ze altijd noemen maar er zelf naar vragen is altijd handig. tuin op zuiden, heerlijk!!! opzich vind ikzelf 100 vierkante meter woonoppervlakte niet heel erg veel, maar voor die prijs echt heel redelijk! jammer dat het nog maar 3 dagen te koop staat; denk dat je niet echt iets van de prijs zal afkrijgen hoewel je natuurlijk altijd onder moet gaan bieden hebben jullie een eigen makelaar? als je verliefd wordt, niet laten merken , nog een x kijken (snel) en dan bieden! SUCCES, geniet van dit spannende en leuke proces!
Ach dubbel glas heb je zo zelf vervangen voor nog geen 1000 euro. Verder lijkt het een heel mooi huis. Ik zou willen dat ze zulke leuke huizen hier nog hadden voor die prijs. Wij wonen dan wel in Friesland ( waar de prijzen al laag zijn) maar wel een een hele dure gemeente helaas.
Mooi huisje hoor! En ik lig helemaal dubbel om al die reacties over de prijs Het eerste wat ik dacht was namelijk: 'best duur voor een tussenwoning in Delfzijl' maar zag toen de foto's en dat het echt wel goed onderhouden is en ruimte in zit dus valt dan ook wel weer mee. En de ligging is natuurlijk ook mooi! Spannend hoor, ik vind zoiets ook altijd ontzettend spannend!
He consider, Was even dit topic aan het lezen en toevallig wonen wij in dezelfde straat haha. Wonen in een soortgelijk huis, alleen dan een hoekwoning. Ons huis zag er 2 jaar geleden veel slechter uit en wij hebben dan ook alles aan moeten pakken. Het huis wat jullie gaan bezichtigen ziet er idd erg netjes en mooi uit. Wonen ook hele nette mensen in (jong stel). Verder is het een hele leuke straat met veel kindjes.