Wat gaf jou vandaag een energieboost waardoor je er weer tegenaan kunt? Hier is mijn jongste voor het eerst bij de fysio geweest voor een screening op prikkelverwerking. En waar hij voor mij lekenogen enkel wat puzzeltjes heeft zitten doen gaf de fysio al aan dat zij al duidelijke dingen gezien heeft. Hij moet nog een keer maar ze kon al goed voorbeelden van overprikkeling en onderprikkeling vaststellen. Het gaf mij energie omdat ik echt het gevoel heb dat we hiermee thuis en op school verder kunnen.
In de hectiek van de dag even rustig zitten lezen bij zwemles.. even drie kwartier rust... En vanavond heerlijk gesport, dat geeft me ook energie Fijn Tuc, kan me voorstellen dat dat ook energie geeft!
In ons nieuwe vreselijke oude gedateerde slecht onderhouden huis rondgelopen en ik heb een dansje gedaan van blijheid gedaan ondanks de bende, want dat wordt de plek waar wij gelukkig gaan worden met ons gezin ♡
Voor meer info voor jezelf: kijk op de website van 7zintuigen.nl (hier ook prikkelgevoelige kinderen) Er is ook een boekje over gevoelige kinderen in de klas.. Wat mij energie geeft: dat ik na een jaar studeren 10 ipv de geplande 7 vakken kan afronden
Dat de middelste vandaag een briefje kreeg dat hij volgende week mag afzwemmen voor B. En daarna zelf nog heerlijk een uurtje gesport, heerlijk je hoofd leeg maken.
Vandaag moest mijn oudste dochter een belangrijke presentatie geven op school voor allemaal ouders. Ze was zo nerveus, dat ik vooraf haar zenuwen zo erg kon voelen dat ik ook plaatsvervangende zenuwen kreeg. Totdat ze aan de beurt was en ging praten. Ze klonk zo kalm en helder en had ook nog eens een heel goed verhaal. Mijn zenuwen waren opslag weg en mijn energie na een drukke dag was terug.
Dat mijn kinderen de komende 2 dagen op het kdv zitten en ik heerlijk vrij ben Hoop dat karma me niet grijpt en er eentje ziek wordt/is of zo
Heerlijk genieten! Enne, ken je angst. Elk jaar ga ik met mijn man een dagje weg. Kids naar de opvang, en gewoon een dagje mijn man en ik samen. Lekker rondslenteren, lunchen, terrasje... En werkelijk waar, al 3 jaar op rij worden we gebeld door de opvang dat er eentje ziek is. Vorig jaar waren we nog niet eens in Eindhoven aangekomen, of de telefoon ging al! Grrrrrrrrrr! Dus ik hoop dat je 2 dagen lekker bij kunt tanken. Heerlijk!
Erg is dat hè? Alsof ze het erom doen Dank je wel! Heb het enorm nodig want mijn baby van 5 maanden is per nacht nog 4x wakker...
Leuke vrolijke vraag! Dat ik een kleur muurverf voor mijn zoon heb uitgekozen, voor zijn nieuwe kamer. Zin om de kamer aan te pakken en langzaamaan blij zijn met het resultaat. En daarnaast mijn peuter zien veranderen met de dag lijkt het wel. Eindelijk weer eens fatsoenlijk gegeten ‘s avonds. Het is maar net waar je blij van wordt haha
Ik had een dag vrij en alle kinderen waren op het kdv, gebracht door mijn vriend. Dus ik kon uitslapen, stemmen, plastic wegbrengen en naar de bouwmarkt om verf te kopen en tegel spullen om de trapkast op te knappen. Dat wordt mijn project. Het is een verdiepte kast en het trapje staat al in de nieuwe verf. Meteen ook de schuur opgeruimd. Zo fijn!
Mijn vriend is vandaag geslaagd voor zijn eerste theorie examen. Hij mocht tien fouten maken en had er maar 3.
Ik ben zwaar verkouden, ontzettend benauwd, hoofdpijn en kan heel weinig hebben vandaag. En toen zei mijn jongste, die nog weinig praat, Mama love you! Dat zorgde er echt voor dat ik me even beter voelde
Het is heel moeilijk om vandaag iets te verzinnen - mijn infussen geven zoveel bijwerkingen dat ze erover denken ermee te stoppen. Positieve aan het verhaal mijn dokter plant nu elke week een gesprek met mij in en de eerste 3 weken na een infuus staat hij standby om mij te helpen met alle bijwerkingen (lees: een ambulance met spoed laten komen op verdenking hartaanval, benen die niet meer functioneren, pijn aan de lever etc) om uit te sluiten dat het toch geen conversiestoornis is maar de bijwerkingen van het infuus die gelijk blijken te staan aan hevige chemotherapie (dit wist ik niet) - iets minder heftig voor de niet dierenliefhebbers onder ons mijn oudste kater van bijna 20 die wij 7 jaar geleden uit het asiel hebben gered is opgegeven en we kunnen hem nu alleen nog maar palliatieve zorg geven. Positieve punt de dierenarts wil bij ons komen om hem in te laten slapen als het zover is zodat het beestje in zijn vertrouwde omgeving mag gaan. Met de kinderen en de overige katten om hem heen en ons natuurlijk. - door alle stress van vandaag mijn zoon de kans gegeven om voor ons huis te gaan spelen voor het eerst zonder ons erbij. Jeetje wat word hij groot!! Zoon was zo ontroostbaar en kindjes vroegen hem mee te voetballen dat ik ineens ja zei...
Dat mijn nieuwe vriend net langs kwam na hem een poosje niet gezien te hebben. (voorruit, het waren maar 4 dagen, maar het voelde als een eeuwigheid ) En ja, ik gedraag me als een verliefde puber
Ik kreeg energie van 4 koffie en 1 redbull. Maar dat was vast niet het gewenste antwoord Door ons kleine mupke snachts nogal eens wakker, zoals nu, en dan ben ik wel wat meer nodig qua energie dan een complimentje
Dat ik een supergoede hardlooptraining heb gehad die perspectieven biedt voor mn wedstrijdje over een paar weken!