Waar blijven die symptomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juff, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juff

    Juff Actief lid

    14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Hallo dames,

    Ik ben nu 7 weken zwanger en maak me een beetje zorgen. Ik heb nagenoeg geen symptomen. Alleen pijnlijke borsten, grotere tepels, menstruatieachtige pijn, beetje moe.
    Voel me ook helemaal niet zwanger. Nu heeft een vriendin van mij eens een miskraam gehad, het kindje was gestopt met groeien bij 6 weken. Toen zij later weer zwanger werd vertelde ze dat als haar eerste zwangerschap haar tweede was geweest, ze had geweten dat het niet goed zat omdat ze ook helemaal geen symptomen had.
    Ik maak me zorgen, heb ik gewoon erg veel geluk, kan het nog gaan komen of kan het toch zo zijn dat het niet goed is met het kindje?

    Xx juff
     
  2. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo

    Ik zou me zeker geen zorgen maken hoor!
    Niet iedereen heeft alle symptomen!
    Het kan zijn dat je het nog krijgt, maar het kan idd ook zijn dat je gewoon geluk hebt.
    Ieder persoon is weer anders!
    Ga lekker genieten van je zwangerschap en maak je daar nou geen zorgen om!

    groetjes
     
  3. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Ik zou me niet al te veel zorgen maken. Dat dient nergens toe. Is niet goed voor jou en het kleintje. Ikzelf merkte ook nauwelijks (niet) dat ik zwanger was van m'n eerste kindje. Achteraf was ik blij, want toen ik 6 weken ver was begon de miserie van misselijkheid, flauwvallen, enz... 't Is natuurlijk niet prettig om nog niks te voelen, maar het is geen noodzaak om alle kwaaltjes mee te maken als je zwanger bent. Zo kan je er des te meer van genieten en vanaf de 18de week kan je je hummeltje misschien al wel zachtjes voelen :)

    Dus nogmaals: geen zorgen maken! (ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is :))

    Groetjes

    Elpee
     
  4. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier tot op heden nog weinig symptomen gehad. Het begon met pijnlijke borsten (daardoor had ik het idee zwanger te zijn),maar dat nam snel alweer af. Verder was ik moe en moest ik 's nachts wat vaker plassen. Voor de rest nergens last van gehad. Niet misselijk geweest, alleen als ik niet snel genoeg wat at). Wees blij dat je zo weinig kwaaltjes hebt. Beter dan iedere dag zo ziek als een hond zijn hoor!

    Geniet van je zwangerschap!
     
  5. Juff

    Juff Actief lid

    14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Hallo dames,

    Lief van jullie om een snelle reactie te geven, ik weet ook wel dat niet iedereen symptomen heeft maar het maakt me gewoon onzeker en maakt het daardoor ook minder tastbaar denk ik.
     
  6. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    maak je maar geen zorgen, ik heb ook bijna geen kwaltjes gehad.
    alleen wat pijnlijke borsten en vreselijk moe maar verders heb ik geen kwaaltjes gehad
     
  7. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve Juff,

    bovenstaande is al een goed begin van de zwangerschap qua symptomen, 't wordt nog wel wat heftiger allemaal ;)

    Heel herkenbaar wat je schrijft, maar eh... 't komt vast goed.
    Probeer ervan te genieten, he! En over een week of vier, vijf je echo - nou, dan weet je niet wat je ziet :D Succes, meid.
     
  8. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik had niet eens pijnlijke borsten of grotere tepels, ik merkte echt helemaal niks tot 8 a 9 weken
     
  9. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik heb ook geen symptomen! Na de 1e echo zullen we wel gerust zijn...dan wordt het "echt"!
     
  10. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb nu ook nog geen klachten...
    alleen dat ik veel trek heb in van alles! :rolleyes:
    maar verder voel ik me top!

    liefs rebbel
     
  11. tearke

    tearke Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ooooo vraag er niet achter!haha
    ik had dit twee weken geleden ook dat gevoel van goh zou ik nu wel zwanger zijn,ik voelde totaal niks!behalve de ongikrampjes en tepels.
    mmaarrrr nu!al een hele week een keer of zes overgeven en de ganse dag en nacht kotsmisselijk!
    dusssss inderdaad het kan nog komen hahaha

    groetjes en probeer te genieten!
     
  12. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Tot op heden heb ik eigenlijk nergens last van. Geen misselijkheid, buikpijn, pijnlijke borsten enz. De laatste weken wel wat vermoeid. Gelukkis was het zo dat Alle echo's waren goed en mijn meisje groeit prima.
    Probeer je geen zorgen te maken en juist te genieten van de mooie zwangerschap!

    Groetjes, Mayke
     
  13. Twins

    Twins Actief lid

    18 mrt 2007
    472
    0
    0
    België
    hey meid, maak je maar geen zorgen hoor... een miskraam kan je niet voorspellen. Je moet gewoon uitgaan dat het goed is en hopen meiden hebben niet zo'n 'heuse' symptomen en jij bent gewoon één van hen!
    En nu ja, ik heb al zo'n 8 weken verschrikkelijk veel last van misselijkheid (de ganse dag door) en dan wil je best wel ruilen ;) en zorgen maak je je toch (ik ben bang dat mijn kindje niet genoeg te 'eten' krijgt)...

    Dus genieten genieten genieten! En proficiat met je zwangerschap!
     
  14. roses

    roses Fanatiek lid

    12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik zou er lekker van genieten dat je geen kwaaltjes hebt! Ik ben sinds week 6 misselijk, vooral savonds en dan af en toe ook overgeven...
    Vandaag ben ik al de hele dag niet lekker.. bah
    Hoop dat het gauw over is! ;)
     
  15. Cookie

    Cookie Bekend lid

    25 jun 2007
    705
    0
    0
    Hoi,

    Wees maar blij dat je zo weinig last hebt van kwaaltjes!

    Ik heb ook alleen de eerste maanden zere borsten gehad en dat was het dan qua kwaaltjes. Daarom was het gevoel van "zwanger zijn" ook best onwerkelijk de eerste tijd. Na de 12 weken echo had ik pas het besef dat het echt was.
     
  16. Willow

    Willow Actief lid

    31 jul 2007
    339
    0
    0
    Hallo,

    Ik snap je helemaal. Heb dat knagende gevoel ook een beetje.

    Ik heb eigenlijk ook nauwelijks symptomen. Een beetje meer vermoeid, misschien iets grotere borsten. Ik heb ook helemaal geen zwanger of blij gevoel.

    Misschien moet ik eerst het bewijs op een scherm zien.

    Groetjes
     
  17. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    hé Juff

    Geen zorgen maken hoor. Ik heb een perfecte zwangerschap gehad. Geen symptomen. Alleen een beetje moe een de eerste paar weken krampen. Af en toe vergat ik nog wel eens dat ik zwanger was :)
    Lekker genieten.
    Je had ook 9 maanden k*ts*nd boven de wc kunnen hangen en dat is ook geen pretje. ;)

    Liefs Chantal
     
  18. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Juff, ik heb ook helemaal geen symptomen. maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Geen zorgen maken, geniet ervan!


    liefs bahar
     
  19. Aalbes

    Aalbes Actief lid

    4 okt 2006
    118
    0
    0
    Ik ben bijna op de uitgerekende datum en heb nog steeds geen kwaaltjes. Vooral in het begin maakt je dat soms wat onzeker, omdat je ook nog zo weinig ziet.
    Ik heb ook nog helemaal geen echte dikke dikke buik en ben nog niet veel aangekomen.
    Eigenlijk vind ik het niet zo erg.

    Mijn zus is in het begin erg misselijk geweest en moet nu gezinsverpakkingen Rennies kopen voor brandend maagzuur. Daar word je ook niet vrolijk van.
     
  20. Silvia83

    Silvia83 Lid

    15 jun 2007
    81
    0
    0
    Studente paraveterinair
    Wageningen
    ook hier een symptoomloze zwangere! En afgelopen dinsdag het hartje gehoord ;)
    Symptomen zeggen niks over je zwangerschap! Ik voel mij namelijk helemaal niet zwanger en ik heb geen roze wolk om op te zitten, volgens de vk ben ik niet de enige, er zijn er veeeel meer ;)

    Gefeliciteerd meid met je beebje!
     

Deel Deze Pagina