Broek gescheurd, geen kassabon. Garantie?

Discussie in 'De lounge' gestart door prinses, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb het laatst gehad dat de knopen er ineens afsprongen
    na 1x dragen
    had de bon ook niet meer maar de verkoopster herkende me nog en kreeg mijn geld terug

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    Dit vind ik wel lef hebben. Ik zou nooit met een broek van een jaar oud terug gaan. Bovendien, als je een broek regelmatig draagt mag hij na een jaar best kapot gaan.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ja als ze echt versleten waren zouden we niet terug gaan maar hij heeft die broeken amper gedragen (is natuurlijk ook te zien) en waar het gescheurd is was de stof gewoon nog sterk zat en ze zijn alle 2 op dezelfde plek gescheurd en er waren meerdere klanten mee terug gekomen.
    En het komt denk ik ook wel omdat het een merk broek is (bij merk winkels meestal goede service) en daar betaal je ook voor.

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb zelf bij Miss Etam gewerkt (sinds een paar maanden niet meer) en daar werd nooit moeilijk over dit soort dingen gedaan,je ziet toch als verkoopster/bedrijfsleider of wat dan ook dat het een kledingstuk uit jou collectie komt en wanneer dat ongeveer in de winkel hing.Een goede winkel waar ze klantvriendelijk zijn gaat hier niet moeilijk over doen lijkt me!

5. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    En?
    Ben je al teruggebeld?
    Hoe is het afgelopen?

6. prinses

prinses VIP lid