Ik heb voor mijn zoontje een broek besteld in maat 98 en 104. Maat 98 sluit mooi aan, maar zal qua lengte snel te kort worden. Maatje 104 is dan weer duidelijk wat te groot. Past wel wanneer ik de taille aan pas d.m.v. de elastiekjes, maar is vooral onderaan te lang. 1ste foto is van maat 98, 2e foto is maatje 104. Welke zal ik nemen?
Ik zou ook voor 104 gaan. Ietsje langer maar hij loopt absoluut niet voor joker. En dan doen ze er toch net even langer mee
Oke, ik heb dat dus echt élke keer dat ik maar niet kan beslissen... Heel vervelend zo tussen 2 maten in. Dan is het beslist, maatje 98 gaat terug Bedankt!
Als hij volgende maand ineens 2 cm blijkt gegroeid, kan hij er waarschijnlijk al bijna niet meer in. Tenzij zoonlief over 't algemeen echt traag groeit, zou ik dus gaan voor de maat groter.
Idd 104. Ik heb die fout ook gemaakt en de broek heeft 2 mnd goed gepast. Maar ineens liep ie op hoog water. Zonde dus.
Ik zou toch die nu goed zit nemen, maar dat ligt meer aan mijn zoontje, gemiddeld doet hij 8 weken met een broek (ongeacht merk), daarna zijn de knieën door. Dat hij in een broek groeit, komt zelden voor.
Ik zou 104 houden. Na een keer wassen kan het ook zijn dat hij wat is gekrompen. Daarnaast vind ik 104 veel stoerder staan, meer een baggy idee daar hou ik wel van.
Ik zou ook kijken wat er gebeurt als hij gaat zitten. Teveel sok (en blote been erboven) vind ik er niet uitzien. Dan zou ik liever voor de grotere maat gaan.
Bij ons gaan broeken nooit meet dan 2 maanden mee. Daarna zitten er gaten in de knieën. Ik kies dus altijd voor past nu. En knielappen
Bedankt nog eens voor alle reacties, maar maatje 98 is al terug gestuurd ondertussen Ik heb hier ook wel voor dat broeken (soms snel, niet altijd) verslijten, maar dan hou ik deze voor niet-school-en-ravot dagen
hier hetzelfde! Eerst kocht ik ze wel altijd wat ruim, maar dan groeide hij er dus nooit in. Ik vind het wel een hele leuke broek, mag ik vragen waar die vandaan komt? Milan kan wel weer wat broeken gebruiken.
Ja hoor, is deze van Esprit Esprit - - Katoenen 5-pocket-broek, verstelbare band kopen in de online shop