Broek met draaipijp

Discussie in 'De lounge' gestart door poema, 4 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.926
    404
    83
    Vrouw
    Ik heb een broek gekocht bij de Cotton Club en die had een draaipijp... Dus ik terug en heb heel netjes een nieuwe gekregen. Dezelfde. Alleen, die heeft volgens mij weeeeeeeeeeeeeer een draaipijp.... zucht.
    Wat zouden jullie doen? De broek is echt helemaal top, op die draaipijp na...
    Terugbrengen of over de draaipijp heen zetten? Het is toch vreemd dat ik nu al twee keer een mislukte heb?
     
  2. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Wat is een draaipijp?
     
    Angel1980, Zonnestralen en birds86 vinden dit leuk.
  3. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.576
    731
    113
    Iig niet houden, daar ga je je vreselijk aan storen..
     
    Popidepi en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.926
    404
    83
    Vrouw
    een broekspijp die draait, dus scheef gaat zitten op je been...
     
  5. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Oh op die manier. Waarom heb je de nieuwe broek dan niet even gepast in de winkel? Wist je meteen of er iets mee mis was of niet...
     
  6. fafa

    fafa Niet meer actief

    Het probleem is dat de stof pas gaat draaien door beweging. Dus door een eind lopen of fietsen oid. Beetje lastig in de winkel ;)
     
  7. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ligt het niet aan je been?

    :roflmao:
    Nee sorry, ik heb dat ook altijd, maar dat ligt echt aan mezelf.
     
  8. suikerfee

    suikerfee Fanatiek lid

    13 jan 2010
    1.694
    361
    83
    Heb je er laarzen over? Ik heb ook zo'n broek die alleen draait als ik er laarzen over aan heb. Mijn oplossing is een pantykousje onder mijn broek in plaats van sokken.
     
  9. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Ik heb ooit een superdure broek met een draaipijp gehad en die wilden ze in de winkel niet terugnemen. Ik heb hem meerdere keren geprobeerd te dragen, maar het was echt de hel. Uiteindelijk heb ik hem weggegooid. Dus ja, ik zou hier zeker mee teruggaan.
     
  10. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik zou zeker terug gaan. Draaipijpen betekent dat ze gierig zijn met de stof. Als je zo veel mogelijk pijpen uit de stof probeert te halen moet je ze verticaal en horizontaal knippen. Als je in één pijp een horizontaal en verticaal geknipt stuk doet gaat dat elkaar tegenwerken en dus draaien. Kans is groot dat de hele productie op die manier is gegaan. Ik zou m’n geld terug vragen.
     
    nizzie86 en wishfulthinking vinden dit leuk.
  11. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Haha dat idd. Ik heb bij elke broek die ik draag aan mijn linkerbeen een draaipijp. Kan toch onmogelijk aan alle broeken liggen denk ik dan..
     
  12. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Joh, wist niet dat het een naam had! En dat ik dus niet de enige ben die er last van heeft!
    Mijn lievelingsbroek heeft dus een draaipijp. Gek word ik er van! Maar ik blijf hem stug dragen want ik zie zo lekker slank in die broek. Ik neem die draaipijp dan ook maar voor lief.
     
    poema, nizzie86, Mimosa en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Micera

    Micera Fanatiek lid

    23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    :roflmao:
     
    Sneeuwvlokjes vindt dit leuk.
  14. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Op zeker terug brengen ,Ik heb al 6 jaar een broek in de kast met draaipijp zelfs met een kort rondje met de hond erger ik me al dood volgend jaar word het een korte broek (slecht in weggooien )er zijn ook verschillende soorten draaipijpen als die heel sloom draait dan kan je er nog over nadenken.Ik had het gevoel dat ik elke 6 stappen hem recht moest trekken maar dat kan ook zo voelen vanwege mijn ergernis.
     
  15. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.460
    10.661
    113
    Hier een broek waar ik pas na het wassen ontdekte dat hij een draaipijp heeft. Je merkt en ziet dit lang niet altijd in de winkel.
    Ik zou de broek terugsturen TS. Dit is echt irritant en blijft je wrs irriteren.
     
  16. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh ik dacht serieus dat dit aan mij lag! Ik heb het ook in 1 van mijn lievelingsbroeken en erger me er groen en geel aan inmiddels!
     
  17. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.926
    404
    83
    Vrouw
    ja nou, dat begin ik nu dus ook te denken... omdat het dus bij twee broeken al zo is...
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  18. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.926
    404
    83
    Vrouw
    Tja, gebeurt pas als je hem langer aan hebt dan drie tellen zeg maar... ;)
     
  19. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.926
    404
    83
    Vrouw
    Ja, want ik had het dus ook bij broek 1 en die heb ik zelfs in een andere stad gekocht!
     
  20. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.926
    404
    83
    Vrouw
    Boehoe... maar hij zit zo lekker verder en hij is heel leuk, maar inderdaad zo'n draaipijp is echt superirritant...
     

Deel Deze Pagina