Weet iemand of je de reistabletten van de drogist tijdens je zwangerschap mag innemen? Ben de hele dag door misselijk en heb morgen een ange rit voor de boeg. KAn normaal al niet echt goed tegen autorijden, en nu ben ik al misselijk, dus dan lijkt het me helemaal geen pretje.
Weet iemand of je de reistabletten van de drogist tijdens je zwangerschap mag innemen? Ben de hele dag door misselijk en heb morgen een lange rit voor de boeg. KAn normaal al niet echt goed tegen autorijden, en nu ben ik al misselijk, dus dan lijkt het me helemaal geen pretje.
Ik heb de drogist niet naast de deur, dus probeerde ik het eerst eens hier voordat ik naar de winkel ga. Als het niet mag, hoef ik namelijk ook niet te gaan.
Bel anders even met de drogist of apotheek. Das makkelijker dan er nu misschien voor niks naartoe gaan. Liefs, Duveldraakje
- cyclizine 50 mg tabletten: werken 4 tot 6 uur. Voor kinderen vanaf 6 jaar, voor de dosering zie bijsluiter. Kan gebruikt worden tijdens de zwangerschap. minstens een half uur voor vertrek innemen groetjes van Ramona
Ik heb net de apotheek gebeld en ze had het over suprimal. Ze heeft het nagekeken en je mag het tijdens zwangerschap gebruiken. Het ligt al klaar en mijn man gaat het straks even ophalen. Nu maar hopen dat het gaat werken.
Ik heb het even voor je opgezocht Bij primatour staat het volgende; ZwangerschapHet is niet precies bekend of dit middel schadelijk is tijdens de zwangerschap. Dit middel niet gebruiken tijdens de zwangerschap (tenzij de arts anders voorschrijft). http://www.consumed.nl/medicijnen/2242/ ... onderdeel8